اخبار سیاسی

سوال یک سناتور از بایدن درباره تعلیق نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران ، ایران در دوره بایدن 83 بار به افراد ما حمله کرد

سناتور ارشد جمهوری خواه اظهار داشت، جو بایدن باید درباره رابرت مالی نماینده ویژه در امور ایران و سیاست واشنگتن در قبال تهران پاسخ بدهد.

10 تیر 1402

شرایط حقوق قانون کار به کارگر مبتدی چگونه است؟ ، احتمال حذف ماده 15 و 16 برنامه هفتم درباره حداقل دستمزد کارگران

وزیرکار درباره ماده 15 و 16 برنامه هفتم توسعه گفت: فکر می کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد 15و 16حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.

24 خرداد 1402

اینفوگرافیک، سهم حمل و نقل عمومی از سفرهای نوروزی

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 3 میلیون و 400 هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت 20 روز از شروع طرح نوروزی سفر کردند.

16 فروردین 1402

طرح مسکن کارگری به کجا رسید؟ ، مراحل ثبت نام مسکن کارگران

کارگران متقاضی ثبت نام در طرح مسکن کارگری باید ثبت نام اولیه خود را در سایت نهضت ملی مسکن انجام دهند تا اطلاعات بارگذاری شده آنها در اختیار معاونت رفاه وزارت کار قرار گیرد و پس از دهک بندی در قالب تعاونی های مسکن ساماندهی شوند.

9 فروردین 1402

اکوکمپ دورنا مشگین شهر؛ اقامت در دل کوه های سبلان و دشت های سرسبز

اکوکمپ دورنا مشگین شهر در زمینی به مساحت 5 هکتار در 18 کیلومتری جاده گردشگری قینرجه و 20 کیلومتری جنوب مشگین شهر به بهره برداری رسید. کوه های سبلان، دشت های سرسبز و آب و هوایی کوهستانی سرتاسر اکو کمپ دورنا را احاطه نموده است.

20 اسفند 1401

روایت رسانه آمریکایی از سفر مهم رئیسی به چین

شبکه خبری فاکس نیوز در واکنش به سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پکن گزارش داد که دیدار رئیسی با شی جین پینگ رئیس جمهور چین با هدف تقویت روابط دو کشور انجام خواهد شد.

25 بهمن 1401

آلمان ضمانت های صادرات و سرمایه گذاری با ایران را به حالت تعلیق درآورد

آسوشیتدپرس مدعی شده دولت آلمان روز آدینه رسماً خاطرنشان کرد ضمانت های مربوط به سرمایه گذاری و اعتبار صادرات با ایران را به حالت تعلیق درآورده است.

8 دی 1401

اعترافات جالب موسس اسنپ ، از محدودیت تماشای تلویزیون در کودکی تا نظم عجیب خانه در بزرگسالی

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار نموده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.

6 دی 1401

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد

وزیر تعاون، کار و رفاه از شروع اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان اطلاع داد تا در صورت موفقیت، در سایر استان ها نیز اجرایی گردد.

12 آذر 1401

خوشگذرانی ایوانکا ترامپ در اهرام مصر

ایوانکا ترامپ و خانواده اش پیش از تعطیلات عید شکرگزاری به کشور مصر رفته اند تا از اولین سفر مشترک خود به این کشور لذت ببرند.

1 آذر 1401

اعلام زمان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز 900 هزار تومان افزایش می یابد.

25 مهر 1401

نماینده مجلس هنگام نطق از حال رفت ، خروج نماینده از صحن علنی و مجلس ، واکنش نایب رئیس مجلس ؛ او در اوج کسالت در جایگاه نهاده شد

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در حین ایراد نطق از حال رفت. اکنون حال عمومی او خوب است.

19 مهر 1401

اصلاح و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات را ابلاغ کرد.

8 شهریور 1401

واریز عایدی شرکت ها و سازمان ها به حساب های عایدیی شهرداری

تهران (پانا) - معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری مکلف است حساب های عایدیی ایجاد کند و شرکت ها و سازمان ها عایدی خود را به این حساب واریز نمایند، گفت این شائبه ایجاد شده که تداخلی بین حساب سازمان ها ایجاد شده است.

4 شهریور 1401

سفیر امارات پس از حدود 7 سال به تهران باز می شود ، واکنش امارات

وزارت خارجه امارات عربی متحده از بازگشت سفیر این کشور به تهران، در روزهای پیش رو اطلاع داد.

31 مرداد 1401

استفاده از چمدان های هوشمند ممنوع!

روز آدینه گذشته، خطوط هواپیمایی امریکا اظهار داشت که استفاده از چمدان هوشمند با پاوربانک های باتری لیتیوم یونی در سفر ممنوع هستند؛ مگر این که در صورت احتیاج به بازرسی کیف، باتری را بتوان جدا کرد.

20 مرداد 1401

سید مصطفی میرسلیم: واردات خودرو باید منتفی شود

مفهوم مصوبه واردات خودرو مجلس این است که تولیدکننده خودرو در ازای صادراتی که دارد، از محل ارز حاصل از صادرات، اجازه واردات خودرو را داشته باشد. هدف از این کار تنظیم بازار است. امروزه در بازار قیمت خودرو افزایش پیدا کرده، اما بیشتر این افزایش قیمت ها بحث...

8 مرداد 1401

جزئیات ساخت صد هزار واحد نقلی و بدون پارکینگ در بافت فرسوده

کمیسیون ماده پنج تهران در یک مصوبه نو اجازه خانه سازی بدون شرط روی زمین های زیر 100 مترمربع را صادر کرد. محتوای این تصویب نامه که با هدف تسهیل خانه سازی در بافت فرسوده مرکز و مجذوب کننده سازی جنوب شهر برای سرمایه گذاران ساختمانی تدوین شده، عملا دو خط قرمز...

5 مرداد 1401

اتفاقات گذشته چه تاثیری بر روی شخصیت امروزی ما می گذارند؟

از منظر روان شناختی، شرایط فعلی ما حاصل جمع کل اتفاقات مربوط به گذشته ما است. نحوه برخورد عاطفی ما با رویدادهای مربوط به گذشته، به طور مستقیم بر زندگی فعلی ما تأثیر می گذارد. هنگامی که ما درونیات خودمان را ارزیابی می کنیم، متوجه وجود احساساتی می شویم...

31 تیر 1401

افزایش 300 درصدی تبادلات تجاری ایران و نیجریه در 9 ماه گذشته، تدوین نقشه راه همکاری دو کشور تا 3 ماه آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حجم مبادلات تجاری ایران و نیجریه در یک سال گذشته حدود 125 میلیون دلار بوده که در 9 ماه گذشته رشد 300 درصدی داشته است.

24 تیر 1401
تعداد: (203)