همه اخبار و مقاله ها

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

ساخت و ساز در مریخ نیازی به آهن ندارد!

خاک مریخ را می توان پخت و به الیاف تبدیل کرد تا برای ساخت و ساز در سیاره سرخ استفاده شود. این ایده، هزینه احداث پایگاه و اقامت در مریخ را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

15 اسفند 1402

بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم

دیجیاتو: خبرنگار بلومبرگ در یادداشتی مدعی شده است که احتمالاً نسل دوم ویژن پرو تا حداقل 18 ماه دیگر عرضه نمی گردد.

30 بهمن 1402

کیفیت غذاهای قطار چگونه است؟

آنالیز کیفیت غذاهای قطارهای ایران. کیفیت غذاهای قطار چگونه است؟ در ادامه کیفیت غذاهای قطارهای لوکس کشور را آنالیز می کنیم.

16 بهمن 1402

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

27 آذر 1402

نمایشگاه یلدا سامیت

همایش یلدا سامیت در روز 27 دیماه از ساعت 13 لغایت 23 در سالن 3200 نفری وزارت کشور برگزار می گردد. در حاشیه این همایش نمایشگاهی با هدف برندینگ، معرفی کالا و خدمات شرکت های استارتاپی، دانش بنیان، خلاق و نوآور در نظر گرفته شده است. چند هزار بازدید کننده یلدا سامیت...

11 آذر 1402

پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس

بسیاری از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می نمایند، اما بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.

9 مهر 1402

8 ماده غذایی خوشمزه که پوستتان را نابود می نماید

برنامه غذایی مصرفی ارتباط مستقیمی با سلامت و زیبایی پوست دارد، به همین علت مصرف بعضی غذاها و مواد غذایی موجب به هم ریختن پوست سالم و زیبای شما می گردد.

28 شهریور 1402

گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند

گوگل از ویژگی هوش مصنوعی جدیدی برای تجربه SGE مرورگر کروم رونمایی نموده است که کاربران با یاری آن می توانند مقالات موجود در وب را خلاصه نمایند. با این ویژگی درحال آزمایش که می توان برای درک موضوعات پیچیده تحقیقات گسترده از آن استفاده کرد، گوگل به رقابت...

26 مرداد 1402

انتقال دقیقه نودی بازیکن استقلال ، آخرین خرید تیم لیگ فزونی معین شد

رضایی پس از تجربه حضور در استقلال حالا در پی منتقل شدن به تیمی است که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

12 مرداد 1402

تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!، عکس

لوکسژن U6 که در نمایشگاه خودروی سال 96 تهران رونمایی شد، به عنوان خودروی لوکس تایوانی شناخته می شد که رویای رقابت با خودروهای چینی و حتی کره ای بازار ایران را داشت؛اما به علت بدقولی های شرکت مونتاژ کننده، این اتفاق رخ نداد.

2 مرداد 1402

تالاب سنبل آبی آغوزبن یکی از جاذبه های طبیعی مازندران است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تالاب سنبل آبی آغوزبن یکی از جاذبه های طبیعی مازندران است.

18 تیر 1402

سوال یک سناتور از بایدن درباره تعلیق نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران ، ایران در دوره بایدن 83 بار به افراد ما حمله کرد

سناتور ارشد جمهوری خواه اظهار داشت، جو بایدن باید درباره رابرت مالی نماینده ویژه در امور ایران و سیاست واشنگتن در قبال تهران پاسخ بدهد.

10 تیر 1402

نحوه سیم کشی مهتابی ال ای دی [مراحل سیم کشی و نصب]

مهتابی ال ای دی یکی از تجهیزات مجذوب کننده و زیبا برای نورپردازی داخلی است. این نوع روشنایی معمولاً در فضاهایی مانند اتاق خواب و سالن های پذیرایی استفاده می گردد. آنچه در نورپردازی بهتر این روشنایی موثر است نحوه سیم کشی مهتابی ال ای دی است.

1 تیر 1402

شرایط حقوق قانون کار به کارگر مبتدی چگونه است؟ ، احتمال حذف ماده 15 و 16 برنامه هفتم درباره حداقل دستمزد کارگران

وزیرکار درباره ماده 15 و 16 برنامه هفتم توسعه گفت: فکر می کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد 15و 16حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.

24 خرداد 1402

قیمت گوشی های آیفون دوشنبه هشت خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 امروز با 128 گیگ فضای ذخیره سازی حدود 42 میلیون و 800 هزار تومان است. نسخه 256 گیگ آیفون 13 را گران تر می فروشند و برای خرید آن باید کمی بیش از 51 میلیون تومان پرداخت کرد.

10 خرداد 1402

کاهش تقاضا برای غذاهای کبابی ؛ کباب 25 درصد گران شد ، هر پرس کوبیده، جوجه کباب و شیشلیک چند؟

کباب و جوجه کباب از شروع سال 1402 نسبت به سال گذشته حدود 25 تا 30 درصد گران تر شده است.

4 خرداد 1402
تعداد: (1052)