میزان محبوبیت مون باز هم به رقم پایین&zwnjتری رسید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، بر اساس یک نظرسنجی که امروز (دوشنبه) انجام شد، میزان محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی به پایین ترین حد خود یعنی 36.7 درصد رسیده که دومین هفته پیاپی است که زیر 40 درصد است.

میزان محبوبیت مون باز هم به رقم پایین&zwnjتری رسید

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در نظرسنجی پنج روزه موسسه ریلمتر از روز آدینه معین شد که 36.7 درصد از شرکت کنندگان نظر مثبت به عملکرد مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی داشته اند که 0.7 درصد کمتر از یک هفته قبلتر بوده است.

همچنین میزان محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی در میان شرکت کنندگان در دهه دوم زندگی شان پنج درصد و در سئول 4.2 درصد کاهش داشته است.

میزان محبوبیت مون جائه این در میان شرکت کنندگان با تفکرات لیبرال 4.2 درصد و در میان افرادی در دهه 40 سالگی 3.7 درصد کاهش داشت.

همچنین نسبت آنهایی که از عملکرد رئیس جمهوری کره جنوبی ناراضی بودند با 0.8 درصد رشد به 58.2 درصد رسید.

در این نظرسنجی همچنین معین شد که میزان رضایت مردمی از حزب حاکم دموکراتیک با 1.1 درصد رشد به 30.8 درصد رسیده و همین مساله برای حزب اصلی اپوزیسیون قدرت مردم با رشد 0.3 درصدی به 31.6 درصد رسیده است.

در این نظرسنجی 2521 تن در سراسر کره جنوبی شرکت داشتند.

نتایج این نظرسنجی پس از آن اعلام شد که رئیس جمهوری کره جنوبی تغییراتی نسبی در کابینه انجام داد و وزرای زمین، کشور، بهداشت و برابری جنسیتی را در چهارم دسامبر تغییر داد.

درگیری و تنش بین چو می-آی، وزیر دادگستری و یون سئوک-یول، دادستان کل همچنان لاینحل مانده و ویروس کرونا نیز به سرعت در کشور در حال انتشار است. دولت هنوز برای ثبات بازار مسکن دچار چالش است.

حزب حاکم کره جنوبی اخیرا لایحه ای مناقشه برانگیز را برای ایجاد دفتر تحقیقات فساد برای مقام های عالی رتبه و در بحبوحه اعتراضات از سوی حزب اپوزیسیون تصویب نموده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "میزان محبوبیت مون باز هم به رقم پایین&zwnjتری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان محبوبیت مون باز هم به رقم پایین&zwnjتری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید