اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، وزیر تعاون، کار و رفاه از شروع اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان اطلاع داد تا در صورت موفقیت، در سایر استان ها نیز اجرایی گردد.

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد

سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع وبلاگ خرید اینترنتی گفت: قانونگذار تکلیف نموده است که دولت به جای پرداخت یارانه نقدی کالابرگ الکترونیکی توزیع کند، اما چون تا به امروز بستر فراهم نشده بود، این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: اکنون مقرر شده زمینه کالابرگ الکترونیکی را با انجام نمونه آزمایشی دنبال کنیم و به همین منظور به صورت آزمایشی در استان هرمزگان شروع شده است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ را تقویت کنیم، اضافه کرد: همکاران ما در وزارت کار با همکاری وزارتخانه های اقتصاد و صنعت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است؛ این طرح در چند شهرستان به صورت موردی اجرا شد که بازخورد خوب و مطلوبی گرفتیم.

مرتضوی ادامه داد: به محض اینکه زمینه کالابرگ الکترونیکی فراهم گردد، به صورت آزمایشی آن را اجرا می کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا گردد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که بخواهند می توانند از آن استفاده نموده و یا از مبلغ نقدی آن استفاده نمایند.

مرتضوی گفت: سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می گردد و افراد در یک بازه زمانی معین و به اختیار می توانند با این کارت، پروتیین خرید نمایند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می گردد، پول آن را برداشت نمایند.

وبلاگ خرید اینترنتی سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید