اخبار صنعت

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

ساخت و ساز در مریخ نیازی به آهن ندارد!

خاک مریخ را می توان پخت و به الیاف تبدیل کرد تا برای ساخت و ساز در سیاره سرخ استفاده شود. این ایده، هزینه احداث پایگاه و اقامت در مریخ را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

15 اسفند 1402

8 ماده غذایی خوشمزه که پوستتان را نابود می نماید

برنامه غذایی مصرفی ارتباط مستقیمی با سلامت و زیبایی پوست دارد، به همین علت مصرف بعضی غذاها و مواد غذایی موجب به هم ریختن پوست سالم و زیبای شما می گردد.

28 شهریور 1402

سوال یک سناتور از بایدن درباره تعلیق نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران ، ایران در دوره بایدن 83 بار به افراد ما حمله کرد

سناتور ارشد جمهوری خواه اظهار داشت، جو بایدن باید درباره رابرت مالی نماینده ویژه در امور ایران و سیاست واشنگتن در قبال تهران پاسخ بدهد.

10 تیر 1402

کاهش تقاضا برای غذاهای کبابی ؛ کباب 25 درصد گران شد ، هر پرس کوبیده، جوجه کباب و شیشلیک چند؟

کباب و جوجه کباب از شروع سال 1402 نسبت به سال گذشته حدود 25 تا 30 درصد گران تر شده است.

4 خرداد 1402

طرح مسکن کارگری به کجا رسید؟ ، مراحل ثبت نام مسکن کارگران

کارگران متقاضی ثبت نام در طرح مسکن کارگری باید ثبت نام اولیه خود را در سایت نهضت ملی مسکن انجام دهند تا اطلاعات بارگذاری شده آنها در اختیار معاونت رفاه وزارت کار قرار گیرد و پس از دهک بندی در قالب تعاونی های مسکن ساماندهی شوند.

9 فروردین 1402

سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مرسدس آلمانی در حال آماده شدن برای فراوری انبوه خودروهای الکتریکی و کاهش آلایندگی هوا به دلیل رفت و آمد خودروهای بنزینی و گازوئیل سوز است.

29 اسفند 1401

خاتمه بارش برف و باران در ایران ، هوا گرم تر می گردد؟

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از خروج سامانه بارشی از کشور اطلاع داد.

28 بهمن 1401

روایت رسانه آمریکایی از سفر مهم رئیسی به چین

شبکه خبری فاکس نیوز در واکنش به سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پکن گزارش داد که دیدار رئیسی با شی جین پینگ رئیس جمهور چین با هدف تقویت روابط دو کشور انجام خواهد شد.

25 بهمن 1401

مکان های ادبی زیبا در دنیا ، برای عاشقان کتاب و کتابخوانی

هر روزه تصاویر ادبی بسیاری در فضای مجازی مشاهده می کنیم. مجسمه هایی از کتاب، فواره های کتاب، کتابخانه های قدیمی زیبا و کتاب فروشی های دنج و پر آرامش. دوستان ما تصاویر مهم ترین جاذبه های ادبی و گردشگری دنیا را در صفحه فیسبوک یا توییتر خود با ما به اشتراک...

18 دی 1401

ایجاد یک مدل سه بُعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه

یک مدل سه بُعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است بتواند به ما در حل معماهای این سحابی کمک کند.

4 دی 1401

دلیل خنک نکردن یخچال بعد از جابجایی چیست؟

برای جابجایی و حرکت دادن یخچال باید بسیار احتیاط کرد؛ زیرا تکان های شدید و عدم رعایت اصول صحیح جابجایی یخچال، ممکن است برای شما دردسرساز گردد. خنک نکردن یخچال بعد از جابجایی یکی از همین مسائل است که بسیاری از افراد احتمالا بعد از اسباب کشی یا جابجایی...

20 آذر 1401

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان شروع شد

وزیر تعاون، کار و رفاه از شروع اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان اطلاع داد تا در صورت موفقیت، در سایر استان ها نیز اجرایی گردد.

12 آذر 1401

مرغ 15 هزار تومان مقرون به صرفه شد ، قیمت هر کیلو مرغ گرم و زنده

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به کاهش تقاضا، هر کیلو مرغ گرم 13 تا 15 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب به فروش می رسد.

9 آذر 1401

برنامه ریزی برای کشت بیش از 30 هزار هکتار گندم در سیستان و بلوچستان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 30 هزار هکتار زمین در این استان برای کشت گندم در سال زراعی جاری آماده شده است.

18 مهر 1401

طرز تهیه پیتزا ماهیتابه ای با تمام نکات؛ یک پیتزای خانگی خوشمزه بدون فر

پیتزا پپرونی یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین نوع پیتزا است که طرز تهیه بسیار ساده ای دارد و معمولا در فر تهیه می شود؛ اما ما امروز در این دستورالعمل می خواهیم طرز تهیه این پیتزا را در تابه به شما آموزش دهیم که مراحل پخت این پیتزا را برایتان آسان تر می کند....

16 شهریور 1401

اصلاح و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات را ابلاغ کرد.

8 شهریور 1401

جوان ترین سیاره کهکشان ما کشف شد

آرایه میلی متری/زیر میلی متری آتاکاما (ALMA) که به طور معمول برای مطالعه چگونگی شکل گیری سیارات استفاده می گردد، باز هم افقی نو به ناشناخته های کیهان باز کرد. اخترشناسان با استفاده از این تلسکوپ زمینی پیروز شدند جوان ترین سیاره کهکشان راه شیری را شناسایی...

23 مرداد 1401

تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفع کمبود نیروی کار بخش صنعت

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: راه اندازی دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد راهی برای تربیت و تأمین نیروی متخصص بخش صنعت استان است.

18 مرداد 1401
تعداد: (191)