مرغ 15 هزار تومان مقرون به صرفه شد ، قیمت هر کیلو مرغ گرم و زنده

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به کاهش تقاضا، هر کیلو مرغ گرم 13 تا 15 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب به فروش می رسد.

مرغ 15 هزار تومان مقرون به صرفه شد ، قیمت هر کیلو مرغ گرم و زنده

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده 35 تا 40 هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها 48 تا 50 هزار تومان است.

به گفته او، بنابر آمار در آبان 110 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت گرفت که طبق اذعان انجمن فراوریکننده جوجه یکروزه در آذرماه مقدار جوجه ریزی به بیش از این رقم می رسد.

یوسفی از توزیع روزانه 5 هزار و 500 تا 6 هزار تن مرغ گرم در بازار اطلاع داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا در برابر عرضه، هر کیلو مرغ 13 تا 15 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب در بازار به فروش می رسد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه 30 تا 35 درصد ظرفیت صنعت مرغداری غیرفعال است، گفت: با توجه به پتانسیل صنعت مرغداری امکان فراوری مرغ تا 180 میلیون قطعه در ماه وجود دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح و فراهم شدن زیرساخت ها، امکان صادرات 50 هزار تن مرغ در سال وجود دارد.

او گفت: در شرایط کنونی که با مازاد فراوری مرغ در واحدهای مرغداری روبرو هستیم، عرضه مرغ منجمد باید متوقف گردد. این در حالی است که همچنان مرغ منجمد در بازار عرضه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرغ 15 هزار تومان مقرون به صرفه شد ، قیمت هر کیلو مرغ گرم و زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ 15 هزار تومان مقرون به صرفه شد ، قیمت هر کیلو مرغ گرم و زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید