تویوتا کامپکت کروزر، برنده جایزه طراحی خودرو های مفهومی 2022

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تویوتا به تازگی رندر های بیشتری از خودروی مفهومی Compact Cruiser EV را منتشر نموده است. خودروی الکتریکی Compact Cruiser یک یک کانسپت آفرود با مقدار کوچک است که سال گذشته به طور مشترک به وسیله تویوتا و لکسوس در توکیو معرفی گردید.

تویوتا کامپکت کروزر، برنده جایزه طراحی خودرو های مفهومی 2022

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، این شرکت در حال حاضر تصاویر خارق العاده ای از این خودرو ارائه نموده است. Compact Cruiser جایزه طراحی خودر های مفهومی سال 2022 را به وسیله مجله Auto&Design دریافت کرد. اکنون تویوتا با انتشار تصاویر و رندر های بیشتر از این خودروی الکتریکی، جزئیات بیشتری از آن را در اختیار ما قرار داده است.

این خودرو که به وسیله مرکز توسعه طراحی تویوتا اروپا در نیس فرانسه طراحی شده است، بعضی از ویژگی های نسل اول لندکروزر تویوتا و خودروی الکتریکی FJ Cruiser. Compact Cruiser تویوتا را به ارث برده است. این خودروی الکتریکی احتمالا به عنوان یک مدل AWD (چرخ های دائم متحرک) عرضه خواهد شد. چراغ های ال ای دی، صفحه های لغزنده بزرگ، گلگیر های مربعی و فاصله کافی از سطح زمین بعضی از ویژگی های برجسته Compact Cruiser EV هستند.

این خودرو دارای یک نردبان کناری و یک قفسه سقفی سفارشی است که ترکیبی از استحکام و فشردگی را ارائه می دهد. تویوتا می گوید مشتریان هدف این خودروی مفهومی، ساکنان شهری و آن ها که اوقات فراغت خود را در فضای باز می گذرانند، هستند. تویوتا 30 سال است در حال تحقیق بر روی فناوری خودرو های الکتریکی می باشد. این شرکت می گوید هدف این تحقیقات ارائه خودرو هایی با آلایندگی صفر است. خودروی Compact Cruiser نمونه کاملی از این ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در مورد زمان ارائه این خودروی مفهومی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تویوتا کامپکت کروزر، برنده جایزه طراحی خودرو های مفهومی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کامپکت کروزر، برنده جایزه طراحی خودرو های مفهومی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید