موبایل، تبلت و گجت ها

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

ساخت و ساز در مریخ نیازی به آهن ندارد!

خاک مریخ را می توان پخت و به الیاف تبدیل کرد تا برای ساخت و ساز در سیاره سرخ استفاده شود. این ایده، هزینه احداث پایگاه و اقامت در مریخ را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

15 اسفند 1402

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

27 آذر 1402

نمایشگاه یلدا سامیت

همایش یلدا سامیت در روز 27 دیماه از ساعت 13 لغایت 23 در سالن 3200 نفری وزارت کشور برگزار می گردد. در حاشیه این همایش نمایشگاهی با هدف برندینگ، معرفی کالا و خدمات شرکت های استارتاپی، دانش بنیان، خلاق و نوآور در نظر گرفته شده است. چند هزار بازدید کننده یلدا سامیت...

11 آذر 1402

قیمت گوشی های آیفون دوشنبه هشت خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 امروز با 128 گیگ فضای ذخیره سازی حدود 42 میلیون و 800 هزار تومان است. نسخه 256 گیگ آیفون 13 را گران تر می فروشند و برای خرید آن باید کمی بیش از 51 میلیون تومان پرداخت کرد.

10 خرداد 1402

شرکت اپل: آیفون 15 پرو دکمه حالت جامد نخواهد داشت

Cirrus Logic به عنوان یکی از تأمین کنندگان اپل تأیید نموده است که دستگاه اشاره شده در گزارش های قبلی آن ها، عرضه نخواهد شد.

16 اردیبهشت 1402

طرح مسکن کارگری به کجا رسید؟ ، مراحل ثبت نام مسکن کارگران

کارگران متقاضی ثبت نام در طرح مسکن کارگری باید ثبت نام اولیه خود را در سایت نهضت ملی مسکن انجام دهند تا اطلاعات بارگذاری شده آنها در اختیار معاونت رفاه وزارت کار قرار گیرد و پس از دهک بندی در قالب تعاونی های مسکن ساماندهی شوند.

9 فروردین 1402

اگر سفر یک روزه در پیش دارید، مطلب ما را از دست ندهید!

یکی از انواع سفرهایی که برای آن برنامه ریزی می کنیم، سفر یک روزه است. سفر یک روزه معمولا در تعطیلات کوتاه مدت مانند تعطیلات آخر هفته انجام می گردد و با توجه به اینکه زمان سفر کوتاه است، مکان هایی در نظر گرفته می شوند که در نزدیکی مبدا قرار داشته و فاصله...

15 بهمن 1401

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه 22 دی 1401

خبرنگاران- قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G به عنوان یکی از محبو ب ترین میان رده های فعلی در ایران حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان است. ردمی نوت 11 با فضای ذخیره سازی 128، تقریبا دو میلیون ارزان تر فروخته می شود و قیمتش به شش میلیون و 800 هزار رسیده.

1 بهمن 1401

ویژگی های جالب گلکسی زد فولد 5؛ از پیشرفت چشمگیر دوربین تا جایگاه قلم S Pen

درحالی که کمتر از یک ماه دیگر سری گلکسی S23 معرفی می گردد، شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ هستیم. طبق گزارشی نو، کره ای ها در گلکسی زد فولد 5 از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل کنونی محسوب...

28 دی 1401

اعترافات جالب موسس اسنپ ، از محدودیت تماشای تلویزیون در کودکی تا نظم عجیب خانه در بزرگسالی

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار نموده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.

6 دی 1401

عکس ، دوربین سلفی متفاوت گوشی تازه شیائومی

گجت نیوز نوشت: پتنت نو شیائومی حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد فناوری دوربین سلفی پاپ آپ را این بار با مکانیزمی نو به گوشی های آینده خود بازگرداند.

3 آذر 1401

خوشگذرانی ایوانکا ترامپ در اهرام مصر

ایوانکا ترامپ و خانواده اش پیش از تعطیلات عید شکرگزاری به کشور مصر رفته اند تا از اولین سفر مشترک خود به این کشور لذت ببرند.

1 آذر 1401

شما بگویید؛ اگر یک گوشی تبلیغ نشان دهد اما ارزان تر باشد آن را می خرید؟

از آن جایی که این روزها تبلیغات بسیار گسترده تر و پررنگ تر از قبل شده و حتی در گوشی های هوشمند هم به نوعی شاهد آن ها هستیم، این پرسش به وجود می آید که اگر روزی یک گوشی هوشمند رسما تبلیغ نشان دهد اما قیمت کمتری داشته باشد حاضر به خرید آن می شوید؟

18 آبان 1401

20 باور اشتباه قبل از فرزنددار شدن

تحقیقات تازه پژوهشگران به شما توصیه می نماید تا خودتان بچه دار نشده اید، به سایر والدین جملاتی مثل من هرگز این طور بچه داری نخواهم کرد را نگویید؛ چون با تقریب بالا، شما هم ممکن است عینا همان کار را انجام دهید.

13 مهر 1401

محصولات نو اپل احتمالاً طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهند شد

به گفته مارک گورمن روزنامه نگار مطرح خبرگزاری بلومبرگ، اپل ممکن است تصمیم بگیرد محصولات به جای مانده خود برای سال 2022 را که شامل آیپد پرو های به روزشده، مک مینی و مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی می شود، از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی در وب سایت خود به جای برگزاری...

5 مهر 1401

مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است

سیری در ایران/ براساس خبرهای بدست رسیده، مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است.

22 شهریور 1401

9 قابلیت کاربردی آیپد که باید از آن ها استفاده کنید

صرف نظر از اینکه سال هاست از آیپد استفاده می کنید یا به تازگی آیپد خریده اید، تبلت های اپل سرشار از قابلیت های مفید هستند که ممکن است از وجود برخی از آن ها خبر نداشته باشید. در ادامه به 9 قابلیت کاربردی آیپد می پردازیم که بهتر است از آن ها بهره ببرید.

28 مرداد 1401

شیائومی میکس فولد 2؛ مجهز به قوی ترین سخت افزار اندروید

شیائومی میکس فولد 2 - XIAOMI MIX FOLD 2 باریک ترین و سبک ترین گوشی تاشو دنیا است که از تراشه پرچمدار به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد.

22 مرداد 1401

عجیب اما واقعی: بهار 1401 مشترکان اینترنت ثابت کشور کاهش پیدا کرد؛ رشد مشترکان موبایل کند شد

گزارش نو رگولاتوری از شرایط مشترکان اینترنت ثابت و موبایل کشور در بهار 1401، کاملا برخلاف وعده ها و تحرکات دولت و وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه های زیرساختی و کاربران اینترنت ثابت است.

10 مرداد 1401
تعداد: (70)