علم و تکنولوژی

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

ساخت و ساز در مریخ نیازی به آهن ندارد!

خاک مریخ را می توان پخت و به الیاف تبدیل کرد تا برای ساخت و ساز در سیاره سرخ استفاده شود. این ایده، هزینه احداث پایگاه و اقامت در مریخ را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

15 اسفند 1402

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

27 آذر 1402

نمایشگاه یلدا سامیت

همایش یلدا سامیت در روز 27 دیماه از ساعت 13 لغایت 23 در سالن 3200 نفری وزارت کشور برگزار می گردد. در حاشیه این همایش نمایشگاهی با هدف برندینگ، معرفی کالا و خدمات شرکت های استارتاپی، دانش بنیان، خلاق و نوآور در نظر گرفته شده است. چند هزار بازدید کننده یلدا سامیت...

11 آذر 1402

گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند

گوگل از ویژگی هوش مصنوعی جدیدی برای تجربه SGE مرورگر کروم رونمایی نموده است که کاربران با یاری آن می توانند مقالات موجود در وب را خلاصه نمایند. با این ویژگی درحال آزمایش که می توان برای درک موضوعات پیچیده تحقیقات گسترده از آن استفاده کرد، گوگل به رقابت...

26 مرداد 1402

قیمت گوشی های آیفون دوشنبه هشت خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 امروز با 128 گیگ فضای ذخیره سازی حدود 42 میلیون و 800 هزار تومان است. نسخه 256 گیگ آیفون 13 را گران تر می فروشند و برای خرید آن باید کمی بیش از 51 میلیون تومان پرداخت کرد.

10 خرداد 1402

شرکت اپل: آیفون 15 پرو دکمه حالت جامد نخواهد داشت

Cirrus Logic به عنوان یکی از تأمین کنندگان اپل تأیید نموده است که دستگاه اشاره شده در گزارش های قبلی آن ها، عرضه نخواهد شد.

16 اردیبهشت 1402

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

طرح مسکن کارگری به کجا رسید؟ ، مراحل ثبت نام مسکن کارگران

کارگران متقاضی ثبت نام در طرح مسکن کارگری باید ثبت نام اولیه خود را در سایت نهضت ملی مسکن انجام دهند تا اطلاعات بارگذاری شده آنها در اختیار معاونت رفاه وزارت کار قرار گیرد و پس از دهک بندی در قالب تعاونی های مسکن ساماندهی شوند.

9 فروردین 1402

ببینید ، کشف فسیل های 40 میلیون ساله در کوه چرخه نطنز

کشف فسیل های چهل میلیون ساله در کوه چرخه شهرستان نطنز در اصفهان خبرساز شد.

3 فروردین 1402

برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول

اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.

26 اسفند 1401

فرصت رشد مانا همراه با توسعه بازار متاورس

متاورس از جمله اصلاحات و عبارت هایی است که اخیراً به شدت محبوب شده است و به طور مداوم در اخبار تکنولوژی های روز جهان نام آن شنیده می گردد.

15 اسفند 1401

افزایش همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد، در محل بنیاد ملی نخبگان امضاء شد.

25 بهمن 1401

اگر سفر یک روزه در پیش دارید، مطلب ما را از دست ندهید!

یکی از انواع سفرهایی که برای آن برنامه ریزی می کنیم، سفر یک روزه است. سفر یک روزه معمولا در تعطیلات کوتاه مدت مانند تعطیلات آخر هفته انجام می گردد و با توجه به اینکه زمان سفر کوتاه است، مکان هایی در نظر گرفته می شوند که در نزدیکی مبدا قرار داشته و فاصله...

15 بهمن 1401

کدام خصوصیات را از پدر و کدام خصوصیات را از مادر به ارث می بریم؟

در یک نوزاد به طور معمول ویژگی های خاصی متعلق به هر دو والدین وجود دارد.

11 بهمن 1401

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه 22 دی 1401

خبرنگاران- قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G به عنوان یکی از محبو ب ترین میان رده های فعلی در ایران حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان است. ردمی نوت 11 با فضای ذخیره سازی 128، تقریبا دو میلیون ارزان تر فروخته می شود و قیمتش به شش میلیون و 800 هزار رسیده.

1 بهمن 1401

ویژگی های جالب گلکسی زد فولد 5؛ از پیشرفت چشمگیر دوربین تا جایگاه قلم S Pen

درحالی که کمتر از یک ماه دیگر سری گلکسی S23 معرفی می گردد، شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ هستیم. طبق گزارشی نو، کره ای ها در گلکسی زد فولد 5 از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل کنونی محسوب...

28 دی 1401

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد، پیشرفت ترسناک فناوری

این ابزار 50 مقاله تحقیقاتی پزشکی فراوری کرد و این مقالات از آزمایش آنالیز سرقت ادبی هم با رتبه اصالت 100 درصدی سربلند بیرون آمدند به این معنی که هیچ نوعی از سرقت ادبی تعیین نشد.

27 دی 1401
تعداد: (213)