نخستین تصاویر مفهومی از گوشی رول شونده سامسونگ را ببینید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، اگرچه هنوز نمی دانیم سامسونگ چه زمانی می خواهد از نخستین گوشی رول شونده خود رونمایی کند اما به تازگی تصاویر مفهومی این محصول مورد انتظار منتشر شده که طراحی زیبا و چشم نواز آن را نشان می دهد.

نخستین تصاویر مفهومی از گوشی رول شونده سامسونگ را ببینید

سامسونگ در حال حاضر در بین شرکت های فعال در زمینه فراوری گوشی های هوشمند با طراحی نوآورانه (تاشو)، برترین عملکرد را دارد. بعلاوه بیشترین تعداد گوشی های تاشو در بازار هم متعلق به سامسونگ است. اما به نظر می رسد شرکت کره ای نمی خواهد بلندپروازی هایش را تا همینجا متوقف کند. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ در حال کار روی ساخت یک گوشی رول شونده است و می خواهد آن را در آینده ای نزدیک رونمایی و راهی بازار کند.

حالا که سامسونگ توانسته توجه و اعتماد کاربران را با سری زد فولد و زد فلیپ به خود جلب کند، فرصت را مناسب دیده که روی ساخت گوشی رول شونده خود متمرکز گردد. این گوشی هنوز معین نیست که چه طراحی خواهد داشت اما طی چند ماه اخیر بارها و بارها شاهد انتشار خبرهایی در رابطه با آن بوده ایم. نمی دانیم کاربران قرار است از چنین محصولاتی در چه بخشی از زندگی خود استفاده نمایند، اما با این حال سامسونگ تصمیم گرفته در این راستا قدم بگذارد تا توانایی های خود را به رخ رقبا بکشد و در آن چیزی که مدعی شده آینده گوشی های هوشمند است، پیشتاز باشد.

با این حال اینکه چه زمانی این گوشی راهی بازار می گردد معین نیست اما خوشبختانه توانستیم به لطف یکی از کاربران خوش ذوق یوتیوب، به طراحی مفهومی این محصول دسترسی داشته باشیم. این تصاویری که مشاهده می کنید، بی پایه و اساس نیستند. بلکه کاملا با توجه به پتنتی هستند که سامسونگ در رابطه با گوشی رول شونده خود به ثبت رسانده است. در نتیجه می توان با اطمینان گفت اگر شرکت کره ای بر اساس پتنت ثبت شده خود، یک گوشی رول شونده فراوری کند، باید چنین طراحی داشته باشد.

این تصاویر نشان می دهد گوشی رول شونده سامسونگ طراحی شبیه به می میکس آلفا شیائومی هم خواهد داشت. با این تفاوت که نمایشگر آن قابلیت رول شوندگی دارد. ابعاد گوشی تا حد زیادی به گوشی های معمولی شباهت دارد، اما به نظر می رسد از یک گوشی تاشو در حالت عادی کوچک تر باشد. البته در صورتی که نمایشگر باز گردد، گویا میزان آن از یک گوشی تاشو بیشتر گردد.

این طراحی بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد اما متأسفانه نمی دانیم آیا اصلا قرار است شاهد عرضه آن به بازار باشیم یا خیر. سامسونگ هر سال هزاران پتنت مختلف ثبت می نماید اما در نهایت شاید هیچ کدام از آن ها رسما در قالب یک محصول راهی بازار نشوند. بنابراین کاملا محتمل به نظر می رسد اگر هیچوقت محصولی این چنینی را از شرکت کره ای شاهد نباشیم.

با این حال گوشی هایی با نمایشگر اسلایدی یا رول شونده قرار است آینده گوشی های هوشمند را بعد از گوشی های تاشو رقم بزنند. سامسونگ دیسپلی بی وقفه مشغول کار است تا بتواند در نهایت نمایشگری این چنینی را به برترین شکل ممکن طراحی کند. البته چندین سال است که این شرکت روی فناوری رول شونده کار می نماید؛ در نتیجه شاید سامسونگ طی یک غافلگیری بزرگ، محصولی با این نمایشگر را در یک رویداد در سال های آینده رونمایی کند.

موفقیتی که سامسونگ در دنیای گوشی های تاشو بدست آورده سخت بدست آمده اما شرکت کره ای توانسته تا اینجای کار خوب پیش برود. انتظار می رود گوشی رول شونده سامسونگ هم بتواند در آینده چنین موفقیتی را تکرار کند. حال باید دید واکنش کاربران به آن چه خواهد بود.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین تصاویر مفهومی از گوشی رول شونده سامسونگ را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر مفهومی از گوشی رول شونده سامسونگ را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید