عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خرید اینترنتی ، با وجودی که شیائومی 13 از جمله گوشی های شیائومی 2022 است، نوترین نسخه پرچمدار این برند محسوب می گردد و همانطور که انتظار می رود مشخصات فوق العاده ای دارد. مقایسه گوشی شیائومی با دستگاه های سری قبل خود این امکان را برای شما فراهم می نماید تا اگر قصد خرید یکی از این گوشی ها را دارید به راحتی بتوانید با مقایسه مشخصات فنی آن ها مناسب ترین گوشی را با توجه به احتیاج خود بخرید.

مقایسه شیائومی 13 با شیائومی 12 پرو

طبیعتاً شیائومی 12T Proکه به باتری 5000 میلی آمپری و فست شارژ 120 واتی مجهز شده، عملکرد بهتری نسبت به گوشی دیگر ارائه می دهد، چرا که مدل شیائومی 13 باتری 4500 میلی آمپری و فست شارژ 67 واتی دارد. نمایشگر شیائومی 13 نمایشگر OLED و نمایشگر شیائومی 12 پرو AMOLED است که مشخصات نمایشگر مدل نوتر شیائومی به پای گوشی دیگر نمی رسد، اما از نظر روشنایی عملکرد بهتری دارد.

افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!

هر دو گوشی برای عکاسی مناسب هستند اما دوربین شیائومی 13 از سه لنز 50، 12 و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دوربین جلو 32 مگاپیکسلی ساخته شده است در صورتی که دوربین شیائومی 12 پرو از سه لنز 200، 8 و ماکرو 2 مگاپیکسلی با دوربین جلو 20 مگاپیکسلی ساخته شده است.

شیائومی در ساخت هر دو این گوشی ها از تراشه های نو و قدرتمند کوالکام استفاده نموده که در نتیجه آن هر دو مدل قدرت پردازشی فوق العاده ای دارند. پردازنده شیائومی 13 کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 و شیائومی 12پرو کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بنابراین هر دو دستگاه به تراشه های فوق العاده قدرتمندی مجهز شده اند که حتی توان اجرای سنگین ترین بازی ها را نیز دارند.

در نهایت می توان گفت، هر دو گوشی شیائومی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند بنابراین با توجه به احتیاجهای کاربران و با توجه به مشخصاتی که شیائومی برای این گوشی ها در نظر گرفته هر دو ارزش خرید بسیار بالایی دارند و گزینه های مناسبی هستند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

هواوی می گوید جوانان عاشق این موبایل می شوند!/ فیلم

ایرپاد نو اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!

واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید