مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سیری در ایران/ براساس خبرهای بدست رسیده، مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است.

مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است

مرکز سرگرمیی و تجاری سیمرغ محمود آباد در محور نور به محمودآباد از مراکز گردشگری منطقه بشمار می رود. این مرکز با الهام از معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو که یکی از شاهکارهای معمار برجسته زاها حدید می باشد، ساخته شده است. مجموعه سیمرغ شامل غرفه های تجاری، هایپرمارکت، رستوران سلف سرویس فودکورت، کافه، پردیس سینمایی و…هست.

مجموعه سرای گردشگری سیمرغ شهر محمود آباد متعلق به بخش خصوصی است که در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع ساخته شد. این مجموعه دارای یک سالن پردیس سینمایی 220 نفره، هایپر مارکت رفاه، رستوران و فست فود بین المللی، کافی شاپ، فروشگاه و نمایشگاه سوغات ایرانی، شهر کتاب، فروشگاههای موبایل و تکنولوژی و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک برند لباس داخلی و خارجی و خانه کودک است. با بهره برداری از این مجتمع سرگرمیی و سرگرمی برای 250 نفر بطور مستقیم و 750 نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

مرکز سرگرمیی و تجاری سیمرغ با همکاری سلمی شفائی و بابک کلانتری اجرا شد. پروژه در زمینی به مساحت 11000 متر با ابعاد 9000 مترمربع در یک طبقه و یک نیم طبقه ساخته شده است. ارتفاع بنا در بخش های میانی 17 متر و در اطراف 12 متر و با عرض 71 متر بدون ستون اجرا شد. با توجه به باران خیز بودن منطقه فضایی سرپوشیده و وسیع بنا نهاده شده است. به منظور ایجاد یکپارچگی در سقف مجموعه، جداره ها و بقیه خطوط منحنی، آب نما و صندلی همکف و نیم طبقه بنا نهاده شده و با الهام از سناریوی میدان نقش جهان اصفهان و حضور افراد در یک فضای جمعی محیطی با زاویه دید وسیع برای فعالیت های متفاوت مردم ایجاد شده است. این پروژه در مرداد 96 آغاز و دو سال بعد در همین ماه سال 98 به پایان رسید.

منبع: همگردی

به "مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید