سینما

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

27 آذر 1402

معرفی 10 نژاد سگ عضلانی فوق العاده قدرتمند

هر سگ دوستی ویژگی های خاصی را برای حیوان خانگی خود ترجیح می دهد. برخی سگ های کوچک و بغلی را دوست دارند و برخی دیگر نژاد ها که عضلانی اند و ظاهری وحشی دارند.

4 اردیبهشت 1402

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

پخش مستند رضا رویگری از تلویزیون در سیزده بدر

فیلم مستند تماشاگر بهار فراوری نو شبکه مستند به کارگردانی ابوالفضل توکلی و تهیه کنندگی ابوالفضل محمد باقر پرتره ای از رضا رویگری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است.

12 فروردین 1402

7 پادشاه تاثیرگذار انیمیشن های دیزنی

از به یاد ماندنی ترین شخصیت های دیزنی پادشاهانی بودند که باید با بعضی از شرورترین شروران دیزنی مقابله می کردند و در عین حال از عزیزان، سرزمین ها و مردمان تحت فرمانشان محافظت می کردند. شخصیت پادشاه در فیلم های دیزنی در کنار قدرتمند بودن دانا و دلسوز هم...

23 دی 1401

اعترافات جالب موسس اسنپ ، از محدودیت تماشای تلویزیون در کودکی تا نظم عجیب خانه در بزرگسالی

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار نموده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.

6 دی 1401

مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است

سیری در ایران/ براساس خبرهای بدست رسیده، مجموعه سیمرغ محمودآباد یکی از مراکز تفریحی استان مازندران است.

22 شهریور 1401

شیائومی میکس فولد 2؛ مجهز به قوی ترین سخت افزار اندروید

شیائومی میکس فولد 2 - XIAOMI MIX FOLD 2 باریک ترین و سبک ترین گوشی تاشو دنیا است که از تراشه پرچمدار به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد.

22 مرداد 1401

سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است

یک سریال تازه دیگر را در این پست خبرنگاران می خواستم به شما پیشنهاد کنم: سریال توکیو وایس Tokyo Vice که به تازگی پخش آن از HBO Max آغاز شده و فعلا سه قسمت از آن پخش شده است.

12 خرداد 1401

محمدرضا گلزار انسان خوبیت؟!

خبرنگاران:محمدرضا گلزار استوری زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

7 اسفند 1400

نوروزگاه سال 96 شیراز درکنار آرامگاه سعدی شیرازی

سعدیه نوروزگاه سال نو در شیراز با برنامه های متنوعی چون میرنوروزی و نمایش عمونوروز حافظ و شاهنامه خوانی از دوم تا هفتم فروردین ماه برگزار می شود.

30 بهمن 1400

کاهش چشمگیر اعتماد شهروندان آلمانی به نهادها و شخصیت های سیاسی

نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اعتماد شهروندان آلمانی به اشخاص و نهادهای سیاسی و به ویژه صدر اعظم آلمان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

26 بهمن 1400

اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سریال فانتزی و ترسناک نو نتفلیکس به نام اهل جهنم (Hellbound) با سبقت از بازی مرکب به محبوب ترین سریال این سرویس پخش اینترنتی در دنیا تبدیل شد.

24 دی 1400

نفیسه روشن بعد از کربلا جیغ تر می پوشد !

خبرنگاران:نفیسه روشن بازیگر حاشیه دار ایرانی است که مدتی می گردد در رامسر در حال گشت و گذار است و اینبار با تیپ قرمز مشکی و کوتاه عکس خود را منتشر کرد.

20 دی 1400

عکس حاشیه ساز بهاره رهنما با ساپورت فوق جذب ! ، هر روز یک جنجال !

خبرنگاران:بهاره رهنما در یک تبلیغ اینستاگرامی کیف و کفش، شلواری بسیار جذب و نا متعارف و مانتویی جلو باز پوشیده است.

8 دی 1400

صنعت گردشگری مازندران

استان مازندران به لحاظ موقعیت طبیعی و جغرافیایی در بخش طبیعت گردی جزء استانهای برتر و قطب جهانگردی کشور محسوب می شود. نزدیک به 12 میلیون نفر جهانگرد داخلی و دهها هزار جهانگرد خارجی هر ساله به منظور گذراندن اوقات فراغت از این استان تماشا می نمایند....

15 آذر 1400

نیکی کریمی بد مدل است ، هر روز جوانتر از دیروز !

خبرنگاران: ویدیو منتشر شده از نیکی کریمی بازیگر زن مشهور سینما که در حال عکاسی برای مدلینگ است را ببینید که نشان می دهد بد مدل است و برخی از کارهای مدلینگ را بلد نیست هم می خواهد مدل باشد هم رفتار سنگینی داشته باشد.

5 آبان 1400

علی فروتن از نقشش در سریال خاتون و جای خالی فیتیله ای ها در تلویزیون می گوید

علی فروتن در گفت و گو با خراسان،از نقش خاص و کوتاهش در سریال خاتون و هم جای خالی فیتیله ای ها در برنامه های تلویزیون می گوید.

12 مهر 1400
تعداد: (61)