اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سریال فانتزی و ترسناک نو نتفلیکس به نام اهل جهنم (Hellbound) با سبقت از بازی مرکب به محبوب ترین سریال این سرویس پخش اینترنتی در دنیا تبدیل شد.

اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد

این سریال کره ای داستان موجوداتی فرازمینی را دنبال می نماید که فرود آنها به زمین همزمان می گردد با فرستادن افراد به جهنم و تشکیل یک فرقه دینی بر پایه ایده برقراری عدالت الهی.

براساس داده های شرکت تحلیل داده فلیکس پترول (FlixPatrol)، سریال اهل جهنم در روز 20 نوامبر (شنبه، 29 آبان) در عرض 24 ساعت از پخش، با پیشی گرفتن از سریال بازی مرکب به محبوبترین سریال نتفلیکس در بیش از 80 کشور دنیا تبدیل شد.

سریال اهل جهنم که اولین بار ماه سپتامبر (مهر- شهریور 1400) در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش عایدی، ساخته یان سنگ-هو، کارگردان فیلم ترسناک قطار بوسان است.

سریال بازی مرکب از 17 سپتامبر (26 شهریور) که پخش شد به مدت 46 روز غیرمتوالی در صدر لیست سریال های نتفلیکس نهاده شد و به پربیننده ترین سریال اورجینال تاریخ این سرویس تبدیل شد. موفقیت بازی مرکب تا جایی ادامه داشت که نتفلیکس روز 12 اکتبر (20 مهر) خاطرنشان کرد این سریال ضدآرمانشهری با 111 میلیون بیننده تمام رکوردها را جابه جا نموده است. رکورد بیشترین بیننده پیش از این در اختیار سریال عاشقانه بریجرتون بود که در 28 روز اول پخش 82 میلیون بیننده داشت.

بازی مرکب بعلاوه در نزدیک به 94 کشور دنیا در جمع 10 سریال برتر نتفلیکس نهاده شد و به اولین سریال کره ای تاریخ تبدیل شد که در صدر پربیننده ترین سریال های آمریکا قرار می گیرد.

منبع: ایرنا زندگی

به "اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید