رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، این هنرمند با گله از نقل قول نادرستی که در بعضی صفحات مجازی درباره درگذشت کیومرث پوراحمد از قول او منتشر شده است، نوشت: نمی دانم، فکر های بیمار چرا حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند و منتشر می نمایند.

او با انتشار عکس آن جمله که بر روی آن خط کشیده بود، در ادامه نوشته است: این پست و استوری من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد. قبلش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند.

صفحه من تعیین است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن - چه این طرفی و چه آن طرفی - چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم. نه از فحاشان می ترسم و نه هوراکشان مغرورم می نمایند. سال هاست خودم را می شناسم و سعی کردم خودم باشم. آن قدر جسارت دارم حرف خودم را بزنم.

به قول دوستم حبیب احمدزاده بلاهت داخلی و خباثت خارجی هر دو می کوشند، فضای جامعه را دو قطبی نمایند. من از هر دو ضربه خورده ام.از هر دو طرف زخمی شده ام. لشگرهای سایبری داخل و خارج در حال کارند. هر دو کارشان دروغ پردازی و شایعه پراکنی ست. از هر دو بیزارم از دروغ بیزارم و از تهمت بیزارم. از پشت هم اندازی بیزارم. از دوقطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم خودم باشم. راه خود را بروم. چه فحش و ناسزا نثارم گردد، چه تشویق و هورا. والسلام. نامه تمام.

رضا کیانان این متن را با هشتگ خودت باش و فضای دو قطبی منتشر نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید