سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، یک سریال تازه دیگر را در این پست خبرنگاران می خواستم به شما پیشنهاد کنم: سریال توکیو وایس Tokyo Vice که به تازگی پخش آن از HBO Max آغاز شده و فعلا سه قسمت از آن پخش شده است.

سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است

عکس های سریال را که می بینیم به هیجان می آییم، چون سریال هنرپیشه درجه یکی به نام کن واتانابه دارد که بودنش در هر فیلم و سریالی ترغیب مان می نماید، ببینیمش.

سریال یک هنرپیشه مطرح جوان هم دارد: انسل الگورت. نخستین بار در فیلم Baby Driver با این هنرپیشه آشنا شدیم. بعد فیلم Billionaire Boys Club را از او دیدیم که به واسطه حضور کوین اسپیسی در آن، جنجالی شد. اما تازه ترین فیلم او ، داستان وست ساید با کارگردانی استیون اسپیلبرگ بوده است.

ما واقعا وقتی قانع می شویم که سریال را ببینیم که متوجه می شویم قسمت پایلوت آن را مایکل مان کارگردانی نموده است. مایکل مان آخرین بار سال 2015 برای فیلم اکشن بلک هت با بازی کریس همسورث روی جایگاه کارگردانی نشسته بود.

این کارگردان که به عنوان یکی از فیلمسازان استاد در زمینه ژانر جنایی مدرن شناخته می گردد سازنده فیلم هایی چون مخمصه با بازی رابرت دنیرو و ال پاچینو است.

سریال توکیو وایس بر اساس کتابی به نام توکیو وایس: یک گزارشگر آمریکایی در خصوص ضرب و شتم پلیس در ژاپن نوشته جیک ادلشتاین است که در نوجوانی از میسوری به ژاپن نقل مکان کرد و برخلاف انتظار، گزارشگر یومیوری شیمبون شد. جیک ادلشتاین 12 سال دبیر بخش جنایی روزنامه یومیوری شیمبون، بزرگ ترین روزنامه ژاپن بود و تحقیقات جنایی را در دهه 1990 به صورت مستند دنبال می کرد.

انسل الگورت در این سریال در نقش جیک ادلشتاین ظاهر می گردد، یک روزنامه نگار آمریکایی اهل میسوری که به توکیو نقل مکان می نماید. او هرچه بیشتر از اقامت اش می گذرد، بیشتر به فساد دنیای زیرین توکیو پی می برد، جایی که هیچ کس آنطور که به نظر می رسد، نیست.

کن واتانابه در نقش هیروتو کاتاگیری بازی می نماید، یک کارآگاه در بخش جرایم سازمان یافته. او یک شخصیت پدرانه را برای ادلشتاین ایفا می نماید و به او یاری می نماید تا از مرز باریک و متزلزل متزلزل بین قانون و جرایم سازمان یافته عبور کند.

سریال در دهه 90 میلادی روایت می گردد. اینجا جیک (انسل الگورت) در آزمون استخدام روزنامه قبول می گردد و بالاتر از انتظاری که در ابتدا از او می رود، می خواهد سر از دنیای مادون توکیو درآورد. کن واتانابه نقش کارآگاهی را بازی می نماید که به خبرنگار جوان یاد می دهد چگونه در دنیای مردگان توکیو حرکت کند.

هیروتو به مقدار ای باهوش و عمل گرا است که متوجه می گردد جیک - با استفاده از غرایز روزنامه نگاری و گستاخی آمریکایی اش - با جنایتکارانی که پلیس می تواند از آن ها برای سرکوب کردن یک باندی یاکوزاها استفاده کند، معاشرت پیدا نموده. اما او بعلاوه به مقدار ای دلسوز است که می خواهد از جیک محافظت کند و به او یاد دهد که چگونه در دنیای زیرین توکیو حرکت کند.

ریچل کلر در نقش سامانتا، یک مهاجر آمریکایی است که در توکیو زندگی می نماید و به عنوان مهماندار منطقه کابوکیچو زندگی می نماید. او افراد زیادی را از حقوق بگیر تا مشتریان رده بالا و یاکوزا هدایت می نماید.

الا رامپ در نقش پولینا، یک مهاجر اروپای شرقی، و یک میزبان نو در همان کلوپ سامانتا است. او برای کار به عنوان یک مدل به توکیو آمده بود.

سریال Tokyo Vice نمایانگر فتیش غربی ها نسبت به تصویرسازی از ژاپنی ها و تصورشان از توکیو به عنوان شیک ترین لانه گناه در دنیا است. برخی از منتقدان حتی با تماشا گهگاهی یاد صحنه هایی از فیلم گمشده در ترجمه هم می افتند.

منبع: یک پزشک

به "سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید