گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، گوگل از ویژگی هوش مصنوعی جدیدی برای تجربه SGE مرورگر کروم رونمایی نموده است که کاربران با یاری آن می توانند مقالات موجود در وب را خلاصه نمایند. با این ویژگی درحال آزمایش که می توان برای درک موضوعات پیچیده تحقیقات گسترده از آن استفاده کرد، گوگل به رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت پرداخته است؛ هرچند این ابزار فقط با صفحاتی کار می نماید که می توان به صورت رایگان آن ها را مشاهده کرد.

گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند

همان طور که گوگل در پست وبلاگ خود شرح می دهد، این ویژگی تازه از روز سه شنبه به عنوان یک آزمایش اولیه در برنامه Search Labs در دسترس قرار گرفته است. اولین بار کاربران نسخه های اندروید و iOS برنامه گوگل به آن دسترسی پیدا خواهند کرد و سپس غول فناوری در روز های آینده آن را به نسخه دسکتاپ کروم نیز اضافه می نماید.

خلاصه سازی مقالات با هوش مصنوعی گوگل

هر زمان که هوش مصنوعی گوگل بتواند نکات کلیدی صفحه ای را که درحال بازدید از آن هستید، ایجاد کند، مانند تصویر بالا گزینه ای را همراه با دکمه Generate (ایجادکردن) در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. بعلاوه در زیر نکات کلیدی ارائه شده، بخشی تحت عنوان کاوش در صفحه وجود دارد که به سؤالات مختلف مربوط به مقاله پاسخ می دهد.

علاوه براین، گوگل بعلاوه درحال آزمایش ویژگی های هوش مصنوعی دیگری برای تجربه جستجو به وسیله مرورگر خود است. با یکی از این ویژگی ها می توانید در مقالات مربوط به موضوعاتی مانند علم، اقتصاد و تاریخ، ماوس خود را روی کلمات خاصی نگه دارید تا تعاریف یا نمودار هایی در خصوص آن نمایش داده شوند.

درنهایت، برای برنامه نویسانی که از ابزار های هوش مصنوعی برای کدنویسی استفاده می نمایند، گوگل قابلیت های تازهی را به تجربه هوش مصنوعی جستجو خود اضافه نموده است که می تواند به شما در درک بهتر و برطرف اشکال کد های تولیدشده یاری کند. گوگل شرح می دهد که با وجود این به روزرسانی تازه، بخش هایی از کد به طور برجسته و رنگی نمایش داده می گردد تا عناصری مانند کلمات کلیدی، نظرات و رشته ها را بتوان سریع تر و آسان تر شناسایی و آنالیز کرد.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرارو

به "گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کروم حالا می تواند با هوش مصنوعی مقاله ها را خلاصه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید