بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مرسدس آلمانی در حال آماده شدن برای فراوری انبوه خودروهای الکتریکی و کاهش آلایندگی هوا به دلیل رفت و آمد خودروهای بنزینی و گازوئیل سوز است.

29 اسفند 1401

12 تا از بهترین مقاصد برای طبیعتگردی در بهار

بهترین مقاصد طبیعت گردی در بهار در ایرانویژگی بهار در ایران نوسازی و بیداری زمان و طبیعت و مردم است. از آنجایی که بهار در ایران با جشن سنتی سال نو فرا می رسد؛ برای بسیاری این فصل زمان قدردانی از فضای سبز، نسیم تازه است. طبیعت گردی در بهار ایران این این...

4 اسفند 1401

ایجاد یک مدل سه بُعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه

یک مدل سه بُعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است بتواند به ما در حل معماهای این سحابی کمک کند.

4 دی 1401

عکس ، کراوات مدیر ناسا را قیچی کردند!

ایسنا نوشت: مدیر پرتاب ماموریت ناسا، پرتاب موفقیت آمیز ماموریت آرتمیس 1 را با اجرای رسمی عجیب جشن گرفت.

27 آبان 1401

کوشش دانشمندان برای حیات دوباره ماموت 5 میلیون ساله

دانشمندان دانشگاه هاروارد در صدد زنده کردن ماموت 5 میلیون ساله هستند.

9 مهر 1401

بازسازی و تعمیرات در حرم مطهر رضوی، فعالیتی به قدمت هزاره تاریخ

اگر این روزها توفیق تشرف به حرم رضوی را داشته باشید، حتماً متوجه فعالیت های گسترده عمرانی به ویژه در محدوده تاریخی حرم مطهر، یعنی صحن عتیق و اطراف آن می شوید.

30 مرداد 1401

کبیر کوه ؛ بام استان ایلام

اگر به استان های غربی کشور که رشته کوه زاگرس از آن ها عبور نموده سفر نموده باشید حتما منظره ها خاص و صخره ای که پوشیده از درختان بلوط هستند را از نزدیک دیده اید. حال دیواری بزرگ و مرتفع از این چین خوردگی ها را در نظر بگیرید که تا چشم کار می نماید به پیش رفته...

15 مرداد 1401

جزئیات ساخت صد هزار واحد نقلی و بدون پارکینگ در بافت فرسوده

کمیسیون ماده پنج تهران در یک مصوبه نو اجازه خانه سازی بدون شرط روی زمین های زیر 100 مترمربع را صادر کرد. محتوای این تصویب نامه که با هدف تسهیل خانه سازی در بافت فرسوده مرکز و مجذوب کننده سازی جنوب شهر برای سرمایه گذاران ساختمانی تدوین شده، عملا دو خط قرمز...

5 مرداد 1401

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سراترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرافصل شکوفه دادن گل ها، روشن و بلند تر شدن روزها، بازگشت رنگ و زیبایی ها در راه است. تغییر دکوراسیون بهاری می تواند به آسانی گذاشتن یک گلدان گل روی میزی زیبا، چیدن یک سفره هفت سین خاص یا افزودن یک گیاه سبز به محیط باشد....

18 خرداد 1401

حل مسائل زیرساختی ناشی از سیلاب در هرمزگان از 2 روز آینده شروع می گردد

وزیر نیرو و نماینده ویژه رییس جمهوری در مورد سیل جنوب کشور گفت: حل مسائل زیرساختی ناشی از سیلاب اخیر پس از تامین اعتبار از 2 روز آینده شروع می گردد.

11 اردیبهشت 1401

نمایش تاکسیدرمی درنای سیبری همزمان با بازگشت امید به مازندران

همزمان با چهاردهمین سال مهاجرت امید، تنها درنای سیبری به جای مانده از جمعیت غربی این گونه به تالاب های مازندران، نمونه تاکسیدرمی این گونه در موزه ملی تاریخ طبیعی ترمیم، بازسازی و به نمایش گذاشته شد.

7 دی 1400

خواص میوه اژدهای قرمز

اگر به میوه علاقه دارید، پس شاید امتحان کردن میوه اژدها که یک میوه بسیار عجیب و خوشمزه است را دوست داشته باشید. در این نوشتار خواص میوه اژدها برای سلامتی را برای شما بازگو میکنیم. با ما همراه باشید.

24 آبان 1400

مکان های تفریحی رفسنجان

مکان های دیدنی رفسنجان نظر بسیاری از توریستان را برای سفر به این شهر جلب کرده است. از این رو، هر ساله توریست ها و مسافران بسیاری به بهانه دیدن مکان های تفریحی رفسنجان راهی این شهر می شوند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

19 شهریور 1400

15 فیلم شبیه جوخه انتحار برای طرفداران فیلم های خشن و اکشن

بالاخره، فیلم جوخه انتحار، آخرین ساخته دنیای پیشرفته دی سی اکران شد. جیمز گان که پس از موفقیت در دنیای سینمایی مارول حالا در دنیای دی سی فعالیت می کند، توجهات را به فیلم خود جلب کرده است.

29 مرداد 1400

تعهد رهبران گروه 7 برای حفاظت از کره زمین

رهبران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه 7 که با شعار بازسازی بهتر از قبل، برای جهان در انگلیس گردهم آمده اند با طرح تخصیص منابع مالی و بودجه رسانی به پروژه های زیرساختی در کشورهای در حال توسعه موافقت کردند.

17 تیر 1400

ابداع مکانیزمی جدید برای درمان سیروز کبدی به جای پیوند اعضا

به نقل از اکسپرس، محققان دانشگاه نیگاتا و دانشگاه توکیو در ژاپن توانستند مکانیسم درمانی جدیدی را برای بیماری های کبدی ابداع نمایند که به کنترل سیروز کبدی و ایجاد بافت همبند فیبری به عنوان یک پاسخ جبرانی در خصوص سیروز پیشرفته یاری می نماید.

26 خرداد 1400

هیچ دانش آموز سی سختی سال تحصیلی جدید از آموزش محروم نمی شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت که با برنامه ریزی های انجام شده سال تحصیلی آینده هیچ دانش آموز سی سختی از آموزش محروم نمی شود.

5 اردیبهشت 1400

کاهش 67 درصدی مسافرت های برون استانی قم

خبرنگاران/قم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم با اشاره به کاهش مسافر به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: درهشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال، جابه جایی مسافر درون استانی 21 درصد افزایش و برون استانی 67 درصد کاهش یافته است.

3 بهمن 1399

لاوروف: غیبت آمریکا در کنفرانس آوارگان سوری نشانه دوگانگی استانداردهای این کشور است

وزیر خارجه روسیه مخالفت آمریکا با مشارکت در کنفرانس بین المللی آوارگان سوریه را گواهی بر دوگانگی استانداردها در قبال سوریه عنوان کرد.

22 آذر 1399
تعداد: (27)