بهترین شرکت های هواپیمایی ایران - لیست ایرلاین های داخلی کشور

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، اولین هواپیمایی که بالای آسمان تهران پرواز کرد، در سال 1292 شمسی و یک هواپیمایی ساخت فرانسه بود. تا آن موقع مردم ایران هیچ هواپیمایی را ندیده بودند. تا به امروز نزدیک به 16 شرکت های هواپیمایی ایران مشغول به فعالیت هستند. هر یک از ما، از این تعداد، تنها ایرلاین های محدودی را می شناسیم. بنابراین در مجله گردشگری خبرنگاران تمام شرکت های هواپیمایی ایران را معرفی می کنیم.

بهترین شرکت های هواپیمایی ایران - لیست ایرلاین های داخلی کشور

بلیط هواپیمای سیستمی خود را برای تاریخی اشتباهی خریده اید و می خواهید تاریخ پرواز خود را عوض کنید. پس بهتر است که به سایت ایرلاین مورد نظر خود بروید و ابتدا با شرایط و قوانین استرداد بلیط هواپیما آشنا شوید. هر یک از شرکت های هواپیمایی ایران قوانین مخصوص به خود را دارند. مثلا بار مجاز ایرلاین هما با بار مجاز شرکت هواپیمایی ماهان تفاوت دارد.

پس از آشنایی با هر ایرلاین، با اطلاعات کلی راجع به ناوگان هواپیمایی آن ها خواهید داشت. با بهترین شرکت های هواپیمایی که جوایزی بین المللی دارند، آشنا می شوید. بهترین شرکت هواپیمایی برای خرید بلیط هواپیمای ارزان را به مقصدهای معین پیدا خواهید کرد.

ایران ایر یا شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

شرکت هواپیمایی هما که اولین شرکت هواپیمایی تاسیس شده در ایران است، مشهورترین شرکت های هواپیمایی ایران است. این ایرلاین شامل بخش های مختلفی از جمله حمل و نقل مسافرین، بار و کالا و محمولات پستی به داخل و خارج از کشور دارد. امروزه به یکی از پرتردد ترین ایرلاین ها چه در داخل ایران و چه در خارج کشور تبدیل شده است. راستاها و پروازهای متعددی با گسترش یافتن ایرلاین هما روزانه از فرودگاه های امام خمینی و دیگر فرودگاه های کشورمان انجام می گردد. بلیط پرواز ایران ایر را به راحتی از سایت وبلاگ خرید اینترنتی می توانید تهیه کنید.

اطلاعات کلی ارتباط و تماس با ایرلاین هما

سایت شرکت هواپیمایی ایران ایر: iranair.com

نوع شرکت هواپیمایی: مسافربری و باری

تلفن و فکس: 02146624427

آدرس: فرودگاه مهرآباد، ساختمان مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هواپیمایی هما

برای آشنایی بیشتر به مطلب معرفی شرکت هواپیمایی ایران ایر مراجعه کنید.

ماهان، اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران

هواپیمایی ماهان اولین پروازهای خود را بین راستا تهران کرمان آغاز کرد و متعلق به موسسه خیریه مولی الموحدین است. در سال 1371 تاسیس شد و امروزه به 52 ففرایند هواپیما رسیده است. از این تعداد هواپیما تنها 36 هواپیمای فعال دارد که ماهان را به یکی از ایمن ترین ایرلاین های خاورمیانه تبدیل کرده است. انواع کلاس های پروازی را در بلیط پرواز ماهان می توانید خریداری کنید. ماهان ایر، روزانه به بیش از 50 مقصد جهان پرواز انجام می دهد.

امکانات و ویژگی های پروازهای ماهان و خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، باعث رضایتمندی بالای مسافران از پروازهای این شرکت شده است. این شرکت هواپیمایی خصوصی، اولین پرواز خارجی خود را بین تهران و دمشق انجام داد. جوایز بین المللی بسیاری مانند بهترین ایرلاین ایران در سال 2006، بهترین هواپیمایی در راستا عرب تراول در سال 2005، گواهینامه بین المللی بیزینس کلاس خاورمیانه در سال 2007 و غیره کسب کرده است. این شرکت هواپیمایی هر چند سال آزمون استخدامی ماهان را برای نیروهای جدید برگزار می نماید.

  • این شرکت هواپیمایی بیمه مسافرتی ماهان را هم راه اندازی کرده است.

اطلاعات ارتباط و تماس با ایرلاین ماهان

سایت شرکت ماهان ایر: mahan.aero

فعالیت شرکت هواپیمایی: از نوع مسافربری و باربری

تلفن و فکس: 02148384848

آدرس در تهران: بزرگراه جناح، خیابان آزادگان، روبروی مترو صادقیه، شماره 21، برج ماهان

هواپیمایی آسمان، ایرلاینی متشکل از چندین شرکت

پس از انقلاب اسلامی در سال 1359، شرکت های ایرتاکسی، ایر سرویس، هور آسمان و پارس ایر، با یکدیگر ادغام شدند. و هواپیمایی آسمان به وجود آمد. با وجود مسائل فراوانی که بر سر راه شرکت های هواپیمایی ایران در سال های اول انقلاب وجود داشت، آسمان راه خود را باز کرد. از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران متعلق به سازمان بازنشستگی کشوری است و به جز تهران، در شیراز و مشهد هم پایگاه دارد. هواپیماهای شرکت آسمان را بیشتر هواپیماهای کوچک تشکیل می دهد؛ اما در سال های اخیر اقدام به خرید هواپیماهای ایرباس 320 و بوئینگ 737 کرده است.

از 36 هواپیمای این ایرلاین، 27 ففرایند هواپیما فعال است و باقی هواپیماهایش قدیمی و زمین گیر شده اند. شرکت هواپیمایی آسمان به 53 شهر جهان پرواز منظم دارد که 40 مقصد آن داخلی و 13 مقصدش خارجی هستند. مهم ترین پروازهای آسمان به شهرهای کشورهای عربی، ترکیه و عراق انجام می گردد. نوع فعالیت آن، مسافربری و باربری تعریف شده است. برای آشنایی با ناوگان هواپیمایی آسمان مطلب آشنایی با شرکت هواپیمایی آسمان را بخوانید.

تلفن: 02166002810

آدرس: جاده مخصوص کرج، بعد از شهرک اکباتان در فرودگاه مهرآباد

شرکت هواپیمایی کیش ایر، عضو یاتا

از شرکت های هواپیمایی ایران که در جزیره آزاد کیش تاسیس شد، کیش ایر Kish Air بوده که عضو یاتا شده است. این ایرلاین خصوصی از سال 1370 برای ارتباط جزیره با دیگر استان ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس شد. کیش ایرلاین، یک شرکت سهامی خاص متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و هم اکنون 12 هواپیمای فعال دارد. در حالی که کار خود را تنها با 2 هواپیمای اجاره ای آغاز کرده بود. ارزان ترین بلیط هواپیمای تهران به کیش هدایت بیشتری برای خرید بلیط هواپیما به شما خواهد داد.

اگر به دنبال پرواز اکونومی یا بیزینس در راستا تهران کیش هستید، قیمت کیش ایرلاین مناسب است. مقصدهای بین المللی کیش ایرلاین به کشورهای عراق، عمان، سوریه، ترکیه، امارات متحده عربی و آذربایجان انجام می گیرد. به 23 مقصد داخلی هم پرواز مستقیم دارد. پروازهای کیش ایرلاین از نوع مسافربری و باری هستند و تلفن و آدرس این شرکت را در ادامه می خوانید.

  • آدرس و تلفن: تهران، شهرک اکباتان، فاز اول، بلوار شهید نفیسی، قابل استادیوم راه آهن، ساختمان مرکزی کیش ایر، طبقه اول - 02148681014

قشم ایر، با بلیط چارتر

یکی از شرکت های هواپیمایی ایران که فعالیت خود را با یک ففرایند هواپیمایی اجاره ای آغاز کرد. اما پس از گذشت چندین سال، توانسته به 18 مقصد خارجی پرواز انجام دهد. تعداد پروازهای داخلی این هواپیمایی ایران هم زیاد بوده و تقریبا تمام مراکز استان های ایران را پوشش می دهد. در پرواز اکونومی قشم ایر به مسافران یک وعده غذای رایگان داده می گردد. پرواز با بیزینس کلاس هم برای پروازهای طولانی وجود دارد.

بار مجاز قشم ایر برای پروازهای بین المللی در مجموع، 30 کیلوگرم است. هر مسافر می تواند 5 کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین ببرد. قشم ایر دارای 20 ففرایند هواپیمای ایرباس ای 320، فوکر 100، ایرباس ای 300، فوکر 50 و آر جی است.

  • سال تاسیس: 1391
  • کد یاتا: QB
  • پایگاه اصلی: فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه دیرستان جزیره قشم
  • آدرس دفتر نمایندگی قشم ایر: تهران، جاده مخصوص کرج، روبرو سه راه فرودگاه، خیابان شهید ریاحی، پلاک 12

آتا، رتبه چهارم هواپیمایی کشور

با اینکه هواپیمایی آتا در سال 1388 به عنوان شانزدهمین عنوان در میان شرکت های هواپیمایی ایران تاسیس شد. با خدمات ویژه و بهتر شدن کیفیت هواپیمایی آتا این شرکت در مدت کوتاهی، رتبه چهارم را از آن خود نمود. اطلاعات پروازهای هواپیمایی آتا را در سایت ataair.ir می توانید جستجو کنید. همچنین برای پیگیری رزرو بلیط هواپیمایی آتا باید به سایت همین شرکت مراجعه کنید. این ایرلاین، خرید بلیط چارتر هواپیمایی آتا را برای بیشتر مقصدهای داخلی و خارجی خود، امکان پذیر کرده است. پروازهایی بین المللی برای شهرهای ترکیه و آذربایجان دارد.

شماره تلفن هواپیمایی آتا: 0214855

آدرس نمایندگی در تهران و تبریز:

  • تهران، شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، نبش کوی یاس، پلاک 8
  • تبریز، خ توانیر شمالی، فلکه گلپارک، سربالایی نگین پارک، ساختمان آرمین

شرکت هواپیمایی زاگرس با مجهزترین کیترینگ

یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی ایران که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده، ایرلاین زاگرس است. این ایرلاین در منطقه آزاد افرایند و ابتدا با دو ففرایند توپولوف پروازهایش را آغاز کرد و امروز به 20 ففرایند رسیده است.برای افرادی کهبه دنبال آشنایی با انواع هواپیماهای ایران هستید، مطلبمعرفی انواع هواپیماهای مسافربری ایران را به شما پیشنهاد می دهیم.

برای پروازهای بین المللی بار مجاز زاگرس، 25 کیلوگرم و برای پروازهای داخلی، 20 کیلوگرم معین شده است. کیفیت هواپیمایی زاگرس به بهترین کیترینگ مجهز بوده و انواع هواپیماهای بوئینگ و ایرباس دارد.در نتیجه نام آن را در میان بهترین شرکت های هواپیمایی ایران خواهید یافت.

  • آدرس نمایندگی زاگرس: تهران بزرگراه محمدعلی جناح جنوب، خیابان سازمان آب دوم، کوچه نیرو، پانزده متری سازمان آب دوم، پلاک 16

تابان، شرکتی تازه تاسیس

شرکت هواپیمایی تابان از شرکت های هواپیمایی ایران تاسیس شده در 1384 مشهد است. شرکتی تازه تاسیس که با مشارکت شرکت سهامی توس گستر، منطقه ویژه مالی سرخس و خلبان اصغر عبدالله پور فعالیت خود را آغاز کرد. اولین پرواز این شرکت در سال 1385 صورت گرفت و هم اکنون یکی از ارزان ترین بلیط هواپیما را ارائه می دهد. این شرکت هواپیمایی کوچک، دارای تنها 9 ففرایند هواپیماست که راستاهای داخلی و خارجی را پوشش می دهند. از راستاهای خارجی می توان به عراق، پاکستان، روسیه، ترکیه، گرجستان و ارمنستان اشاره نمود.

آدرس های تابان ایرلاین: تهران، بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه مرکزی، خیابان 17 مرکزی، کوچه وحدت، پلاک 555

آدرس نمایندگی دوم: فرودگاه جزیره کیش، دفتر ایستگاه شرکت هواپیمایی تابان

هواپیمایی سپهران، جدیدترین شرکت هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی سپهران از جدیدترین شرکت های هواپیمایی ایران بوده که در نهایت توانست در سال 1395 پرواز انجام دهد. سپهران اولین شرکت هواپیمایی استان فارس است که از تهران و شیراز به زاهدان، مشهد، بندرعباس، بوشهر، اهواز و چابهار پرواز دارد. پروازهای خارجی سپهران به شهرهای مسقط، استانبول، دبی، کراچی، دوحه، کویت، بحرین، باکو، تفلیس و ارمنستان انجام می گردد.

طراحی لوگوی این ایرلاین به شکل ققنوسی نارنجی رنگ بوده و فعالیت آن در زمینه مسافربری است. استخدام هواپیمایی سپهران با گسترش یافتن این ایرلاین موقعیت شغلی خوبی در ایران ایجاد کرده است.

  • آدرس نمایندگی هواپیمایی سپهران: اتوبان آزادگان جنوبی، خروجی فتح شهریار، جنب مجتمع غذایی مائده، شرکت هواپیمایی سپهران

کاسپین، اولین شرکت خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور

شرکت هواپیمایی کاسپین با تاسیس در سال 1372 و 4 هواپیمای یاک 42 کار خود را آغاز کرد و امروز به 20 مقصد پرواز دارد. مرکز و نمایندگی اصلی این شرکت در فرودگاه مهر آباد تهران است اما در فرودگاه بین المللی مشهد هم پایگاه دارد. کاسپین یکی از پرطرفدارترین پروازهای چارتری و سیستمی را در سراسر کشور برگزار می نماید.

دفتر فروش هواپیمایی کاسپین در مشهد، تهران و دیگر آژانس های مسافرتی و به شکل خرید آنلاین بلیط هواپیما به مشتریان خدمات رسانی دارند. با این وجود سایت هواپیمایی کاسپین caspianairlines.com نام دارد که به وسیله آن می توانید اخبار پرواز خود را دنبال کنید. از جمله شرکت های هواپیمایی ایران است که با نیروی هوایی همکاری مستقیم دارد. بار مجاز برای پروازهای داخلی به ازای هر نفر، 20 کیلوگرم و برای پروازهای خارجی 30 کیلوگرم است.

هواپیمایی معراج

یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران که حمل مسافر و بار را انجام می دهد، هواپیمایی معراج است. این شرکت هواپیمایی خصوصی در 1389 افتتاح شد. بیشتر پروازهای این هواپیمایی دولتی انجام می گیرد اما پروازهای عادی هم دارد. در مجموع می توان 17 شهر بین المللی و ده مقصد داخلی را برای این شرکت در نظر گرفت. این شرکت هواپیمایی رکورددار طولانی ترین پرواز ایران (17 ساعت در آسمان) در راستا تهران به سیدنی را دارد. برای خرید بلیط هواپیما معراج به این صفحه مراجعه کنید.

شرکت هواپیمایی اترک، کوچکترین ایرلاین

شرکتی هواپیمایی در بجنورد که با فرودگاه این شهر، در 1392 تاسیس شد. هواپیمایی اترک از شرکت های خصوصی است که از سال 1372 تا 1388 فعالیت می نماید. نام حمل و نقل هوایی ایران متعلق به این ایرلاین است. کوچکترین شرکت هواپیمایی ایران است که تنها 3 هواپیما ایرباس 320 در داخل دارد.

کیترینگ پروازهای اترک شامل سرویس های مختلف غذای گرم و ساندویچ به همراه میان وعده های متنوع است. کیترینگ اترک ایر از مسافرین با نوشیدنی گرم و سرد و آبمیوه نیز پذیرایی می نماید. اترک ایر سعی دارد سرویس هایی عالی در کلاس پروازی اکونومی و بیزنس ارائه دهد.

دارندگان بلیط بیزنس کلاس علاوه بر انتخاب سرآشپز با انواع شیرینی و دسر پذیرایی می شوند. پذیرایی با میوه های فصل و بهترین نوشیدنی های گرم و سرد نیز تجربه یک پرواز عالی را برای مسافرین بیزنس کلاس هواپیمایی اترک به ارمغان می آورد. همچنین مسافران بیزنس کلاس می توانند رژیم غذایی خود را قبل از سوار شدن به سرآشپز اعلام نمایند.

شرکت هواپیمایی کارون یا نفت

شرکت کارون با هدف آسان سازی اکتشاف و یاری به ترابری تیم های متخصصین عملیاتی نفتی در سال 1305 زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد. اولین نام این شرکت هوایی ایران، نفت بود و در طول جنگ ایران و عراق ناوگان این شرکت نیز به کار گرفته شد. پس از خاتمه جنگ توانستند به سمت توسعه پیش فرایند و تبدیل به یک شرکت مسافربری داخلی شدند. هواپیمایی کارون در اهواز مستقر شده که مهمترین شهر در بین مناطق نفت خیز ایران است.

با نگاهی به تاریخچه این شرکت، می توان گفت که شرکت کارون سعی در داشتن ایمنی پرواز، در حد استاندارهای جهانی را دارد. هواپیمایی کارون خدمات متفاوتی انجام می دهند. علاوه بر حمل و نقل مسافر توانایی، مجوز ساخت، نگهداری تاسیسات هوایی، خدمات بال ثابت پروازهای تجسسی و اداری را نیز انجام می دهند.

همچنین ارائه خدمات مخصوص هواپیما، هلدینگ، مهندسی و تعمیرات از خصوصیات قدرتمند این شرکت در میدان رقابت است. هم اکنون ناوگان کارون دارای فوکر 100و50 و بوئینگ 737 و از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران است. برای رزرو بلیط هواپیما اهواز بر روی نام آن کلیک کنید.

هواپیمایی ساها با پروازهای داخلی و خارجی

پایگاه شرکت هوائی ساها در تهران قرار داشته و نام این شرکت، از سرویس ارتباط هوایی ارتش گرفته شده است. این شرکت، توسط نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در سال 1369 تشکیل شده است. ساها با هدف ارائه خدمات حمل و نقل هوایی آسان و سریع به افراد ارتش به وجود آمد. چند سالی است با سامان دهی و بهبود امکانات این شرکت به مسافران غیر نظامی نیز خدمات ارائه می دهد.

کادر خلبان بسیار متبحر هواپیمایی ساها در دانشکده هوایی ساها تحصیل کرده اند. خلبان های این شرکت پروازی لذت بخش و ایمن را به کاربران خطوط هوایی ارائه می دهند. هواپیمایی ساها به جای هواپیماهای بوئینگ 707 قدیمی، به تازگی بوئینگ 737 را در ناوگان خود قرار داده است. ساها بعد از این نوسازی دوباره، فصل جدیدی را در حمل و نقل خطوط هوایی داخلی آغاز کرده است. این هواپیمایی هر روز از تهران به عسلویه، شیراز، اهواز، مشهد و کیش پرواز دارد.

هواپیمایی ایران ایرتور، عضو یاتا

این شرکت از جمله بهترین شرکت های هواپیمایی خصوصی ایران در عرصه هوانوردی است. پایگاه اداری و آشیانه های این شرکت با 8 ففرایند هواپیما در تهران واقع شده است. اگر علاقمند به خلبانی هستید، خوب است بدانید که ایران ایرتور از جمله دارندگان مجوز (ATO) آموزش هوانوردی از هواپیمایی کشوری است. ایران ایرتور، عضو (IATA) انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی وIATA IOSA و عضو یاتا است. همین دلایل آن را به یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران تبدیل کرده است.

کادر کارکنان ایران ایرتور متشکل از هزار نفر هستند که نشان دهنده دایره خدمات آن ها و گستردگی این شرکت در خدمات هوایی است. ناوگان این شرکت دارای 2 ففرایند ایرباس 300-600 و 5 ففرایند MD-82-83 و یک ففرایند ایرباس 320 است. ایرباس 300-600با ظرفیت 273 مسافر به تنهایی در کاهش ترافیک روزانه مسافران داخلی و خارجی موثر است.

جوایز ایران ایرتور در سطح بین المللی

ایران ایر تور پیروز به دریافت جوایز و تندیس های معتبر بسیاری شده است. تندیس طلایی اروپا برای هزاره جدید کیفیت پاریس(1382-پاریس) و جایزه از وزارت گردشگری و آثار باستانی (1378-اردن) جایزه گاو زرین از نمایشگاه مادرید (1373-اسپانیا) از جمله افتخارات مجموعه ایران ایر تور بوده است.

ناوگان هواپیمایی تفتان در منطقه آزاد چابهار

هواپیمایی تفتان با هدف رونق بخشی فرهنگی و مالی در استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد. این شرکت در منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در سال 1381 پس از خرید دو ففرایند فوکر 50 به ثبت رسید و برای مدت کوتاهی راه افتاد. پس از وقفه ای چند ساله، هواپیمایی تفتان دوباره در سال 1391 آغاز به کار کرد و ناوگانش را به 8 ففرایند ارتقاء داد. ناوگان هواپیمایی تفتان دارای 6 فوکر 50 و 2 ففرایند مک دانل داگلاس ام دی هستند.

حمل و نقل هوایی در استان سیستان و بلوچستان با توسعه این خط هوایی، بیش از پیش رونق گرفته و با توسعه بیشتر این ترابری شاهد سرعت دریافت شاخصه های گردشگری و مالی نیز خواهیم بود. چرا که یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران است. به همه ایرانیان استفاده از این خط هوایی و سفر به استان زیبای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را توصیه می کنم.

هواپیمایی وارش ساری

در سال 1396 شرکت هواپیمایی وارش (co)، توسط مجموعه ای از کارشناسان هوانوردی راه اندازی شد. قطب وارش، فرودگاه دشت ناز ساری در استان مازندران است. شرکت هواپیمایی وارش را می توان نخستین شرکت هواپیمایی این استان دانست. وارش در گویش محلی به معنی باران نیز هست. ناوگان هواپیمایی وارش دارای 5 ففرایند بوئینگ 737 کلاسیک بوده و پرواز خارجی اش را در سال 1398 با افتتاح پرواز تاجیکستان مشهد آغاز کرد.

هواپیمایی پویا تازه نفس ترین ایرلاین

شرکت هواپیمایی پویا با نام تجاری پویا ایر، متخصص در ترابری باری بوده و دفتر مرکزی آن در فرودگاه مهرآباد تهران است. هواپیمایی پویا با ارتقاء ناوگان اش، توانست در خطوط هواپیمایی مسافربری و جت تجاری نیز وارد گردد. این شرکت از 3 ففرایند ایلیوشین برای ترابری باری استفاده می نماید. برای حمل مسافر از 3 ففرایند آنتونوف، یک ففرایند جت و 3 ففرایند مسافربری کوچکتر بهره می گیرد. این ایرلاین برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران کوشش می نماید.

  • تفاوت بلیط هواپیما چارتری و سیستمی چیست؟

بلیط هواپیمای سیستمی خدمات و امکانات ویژه ای مانند بیمه مسافرتی، امکان استرداد بلیط هواپیما و تفاوت قیمت برای بچه ها و افراد میانسال است. اما گران تر از بلیط چارتری است. بلیط چارتری هواپیما تنها قیمت مناسب تری از بلیط سیستمی دارد و در برخی از راستاها برای تاریخ محدودی قابل خریداری است. برای اطلاعات بیشتر این دو بلیط می توانید مطلب تفاوت بلیط چارتر با سیستمی را مطالعه کنید.

  • کدام ایرلاین ها بیشترین تاخیر را دارند؟

جواب دادن به این سوال در هر ماه از سال متفاوت خواهد بود. پایگاه خبری راه و شهرسازی گفته است که هواپیمایی اترک، ایران ایر، زاگرس، نفت و آسمان در اردبیهشت سال جاری بیشتری تاخیر را داشته اند. طبعا این مشکل باید در بهترین شرکت های هواپیمایی ایران از میان برداشته گردد.

  • بلیط هواپیما بچه ها و نوزادان چگونه محاسبه می گردد؟

در ایران بلیط هواپیما نوزادان زیر 2 سال، اگر نیازی به جایگاه نداشته باشید، رایگان خواهد بود. برای بچه ها بین 2 تا 12 سال بسته به ایرلاین آن قیمت متفاوت محاسبه می گردد. عموما ایرلاین ها 50 درصد بلیط هواپیمای بزرگسالان را برای بلیط هواپیما کودک در نظر می گیرند.

در مجموع شرکت های هواپیمایی ایران شامل شانزده ایرلاین هستند که مهم ترین آن ها را در این مقاله به شما معرفی کردیم. بسیاری از این ایرلاین ها، به خاطر ارائه ارزان ترین بلیط هواپیما پرطرفدار هستند و برخی به دلیل امکانات کیترینگ ویژه! مهمانداران شرکت هواپیمایی ماهان یا دیگر هواپیمایی ها تمام سعی و توان خود را برای راحتی مسافران در طول پرواز انجام می دهند. وجود تاخیر در پرواز یکی از علت های شاکی شدن مسافران ایرانی است که به دلایل مختلفی رخ می دهد. افرادی که قصد استخدام به عنوان مهماندار هواپیما در ایران را دارند، بهتر است با تمام ایرلاین های ایرانی آشنا شوند.

منبع: الی گشت

به "بهترین شرکت های هواپیمایی ایران - لیست ایرلاین های داخلی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شرکت های هواپیمایی ایران - لیست ایرلاین های داخلی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید