سلامتی و پزشکی

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

کیفیت غذاهای قطار چگونه است؟

آنالیز کیفیت غذاهای قطارهای ایران. کیفیت غذاهای قطار چگونه است؟ در ادامه کیفیت غذاهای قطارهای لوکس کشور را آنالیز می کنیم.

16 بهمن 1402

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس

بسیاری از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می نمایند، اما بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.

9 مهر 1402

8 ماده غذایی خوشمزه که پوستتان را نابود می نماید

برنامه غذایی مصرفی ارتباط مستقیمی با سلامت و زیبایی پوست دارد، به همین علت مصرف بعضی غذاها و مواد غذایی موجب به هم ریختن پوست سالم و زیبای شما می گردد.

28 شهریور 1402

سوال یک سناتور از بایدن درباره تعلیق نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران ، ایران در دوره بایدن 83 بار به افراد ما حمله کرد

سناتور ارشد جمهوری خواه اظهار داشت، جو بایدن باید درباره رابرت مالی نماینده ویژه در امور ایران و سیاست واشنگتن در قبال تهران پاسخ بدهد.

10 تیر 1402

نحوه سیم کشی مهتابی ال ای دی [مراحل سیم کشی و نصب]

مهتابی ال ای دی یکی از تجهیزات مجذوب کننده و زیبا برای نورپردازی داخلی است. این نوع روشنایی معمولاً در فضاهایی مانند اتاق خواب و سالن های پذیرایی استفاده می گردد. آنچه در نورپردازی بهتر این روشنایی موثر است نحوه سیم کشی مهتابی ال ای دی است.

1 تیر 1402

معرفی 10 نژاد سگ عضلانی فوق العاده قدرتمند

هر سگ دوستی ویژگی های خاصی را برای حیوان خانگی خود ترجیح می دهد. برخی سگ های کوچک و بغلی را دوست دارند و برخی دیگر نژاد ها که عضلانی اند و ظاهری وحشی دارند.

4 اردیبهشت 1402

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

این رفتار کودک را مضطرب می نماید

دکتر شراره خیرخواه به تشریح وابستگی های سالم و ناسالم پرداخت و اظهار کرد: وابستگی سالم تعریفی از اعتماد به نفس به خود است؛ در واقع در این نوع وابستگی فرد خود را قبول داشته و در ارتباطات ایمن است.

14 فروردین 1402

این افراد به فشارخون پنهان مبتلا هستند

افرادی که ساعات طولانی را در محل کار خود می گذرانند، به احتمال زیاد به فشارخون پنهان (مخفی یا ماسکه)، که یک نوع پنهان فشار خون بالاست، مبتلا هستند.

15 اسفند 1401

برندگان و بازندگان تغییرات جوی چه کسانی هستند؟

هیچ شکی نیست که تنوع زیستی زمین در اثر تغییرات آب و هوایی و تخریب زیستگاه مورد تهدید قرار گرفته است. در سال 2022، صندوق جهانی حیات وحش (WWF) گزارش سیاره زنده را منتشر کرد که کاهش 69 درصدی فراوانی نسبی گونه های تحت نظارت را از سال 1970 نشان می داد. در حال حاضر،...

16 بهمن 1401

کدام خصوصیات را از پدر و کدام خصوصیات را از مادر به ارث می بریم؟

در یک نوزاد به طور معمول ویژگی های خاصی متعلق به هر دو والدین وجود دارد.

11 بهمن 1401

خواص شگفت انگیز چای ماسالا برای سلامتی

چای ماسالا از ارزش غذایی زیادی برخوردار است. کالری آن پایین است و در عین حال بدون شکر و چربی می تواند به کاهش وزن کمک کند.

6 بهمن 1401

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد، پیشرفت ترسناک فناوری

این ابزار 50 مقاله تحقیقاتی پزشکی فراوری کرد و این مقالات از آزمایش آنالیز سرقت ادبی هم با رتبه اصالت 100 درصدی سربلند بیرون آمدند به این معنی که هیچ نوعی از سرقت ادبی تعیین نشد.

27 دی 1401

2 طرز تهیه مربای پوست پرتقال خشک با خلال شیرین شده و نشده

مربای پوست پرتقال خشک مثل و جزو است. این مربا علاوه بر عطر تند و دلپذیر، بسیار مقوی است و سیستم ایمنی بدن را در فصل پاییز و زمستان که سرماخوردگی یک بیماری ویروسی شایع است، تقویت می نماید. در این مقاله از در ، روش تهیه خلال پوست پرتقال خشک برای مربا و طرز...

23 آبان 1401

محبوب ترین مدل ها در بازار خودرو های کارکرده

خبرنگاران- پراید 111 مدل 90 و تیبا 2 مدل 96 جزو محبوب ترین خودرو ها در بازار ماشین های دست دوم محسوب می شوند. رشد جست و جوی پراید 111 مدل 90 و تیبا 2 مدل 96 در گوگل ظرف روز های اخیر حکم تایید این موضوع است و نشان می دهد فروشنده های آن ها شانس بیشتری برای پیدا کردن...

5 آبان 1401

چگونه کودک نوپا زبان باز می نماید؟

برای یاری به مهارت های زبانی بچه ها نوپا، فقط با آن ها صحبت کنید و به حرف های آنها گوش دهید.

27 مهر 1401

نماینده مجلس هنگام نطق از حال رفت ، خروج نماینده از صحن علنی و مجلس ، واکنش نایب رئیس مجلس ؛ او در اوج کسالت در جایگاه نهاده شد

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در حین ایراد نطق از حال رفت. اکنون حال عمومی او خوب است.

19 مهر 1401
تعداد: (297)