سریال و پخش خانگی

7 پادشاه تاثیرگذار انیمیشن های دیزنی

از به یاد ماندنی ترین شخصیت های دیزنی پادشاهانی بودند که باید با بعضی از شرورترین شروران دیزنی مقابله می کردند و در عین حال از عزیزان، سرزمین ها و مردمان تحت فرمانشان محافظت می کردند. شخصیت پادشاه در فیلم های دیزنی در کنار قدرتمند بودن دانا و دلسوز هم...

23 دی 1401

13 گام کلیدی برای خرید گوشی سامسونگ دست دوم سالم

همه محصولات الکترونیکی دارای مشخصات و جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی هستند. به همین علت هم کسی شما را تشویق نمی کند که برای خرید موبایل دست دوم اقدام کنید. اما اگر با این مشخصات آشنا هستید خرید گوشی موبایل سامسونگ دست دوم می تواند برای شما به صرفه...

9 مرداد 1401

ارگ کریمخانی شیراز به دلیل فیلمبرداری سریال سووشون به روی گردشگران بسته شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ارگ کریمخانی شیراز به دلیل فیلمبرداری سریال سووشون به روی گردشگران بسته شد.

1 مرداد 1401

غیرتی شدن جاوید در یاغی؛ شما برای خواهر مادر خودت هم همینجوری آواز می خونی؟!

سکانسی از بازی علی شادمان در نقش جاوید همزمان با انتشار قسمت ششم سریال یاغی ساخته محمد کارت در فضای مجازی پربازدید شده است.

30 تیر 1401

سریال نو توکیو وایس Tokyo Vice با بازی کن واتانابه و انسل الگورت که مایکل مان قسمت نخست آن را کارگردانی نموده است

یک سریال تازه دیگر را در این پست خبرنگاران می خواستم به شما پیشنهاد کنم: سریال توکیو وایس Tokyo Vice که به تازگی پخش آن از HBO Max آغاز شده و فعلا سه قسمت از آن پخش شده است.

12 خرداد 1401

10 دلیل اینکه ارن یگر خطرناک ترین شخصیت حمله به تایتان است

مدتی است که پخش نیمه پایانی انیمه حمله به تایتان شروع شده است و به زودی قرار است با این حماسه زیبا و تماشایی خداحافظی کنیم. خلق یک داستان مجذوب کننده و تماشایی که با تعلیق های پیاپی خود بتواند مخاطب را میخکوب کند، کار راحتی نیست، ولی این کاری است که حمله...

8 اسفند 1400

اهل جهنم از بازی مرکب جلو زد

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سریال فانتزی و ترسناک نو نتفلیکس به نام اهل جهنم (Hellbound) با سبقت از بازی مرکب به محبوب ترین سریال این سرویس پخش اینترنتی در دنیا تبدیل شد.

24 دی 1400

علی فروتن از نقشش در سریال خاتون و جای خالی فیتیله ای ها در تلویزیون می گوید

علی فروتن در گفت و گو با خراسان،از نقش خاص و کوتاهش در سریال خاتون و هم جای خالی فیتیله ای ها در برنامه های تلویزیون می گوید.

12 مهر 1400

زخم کاری؛ راوی 6 گناه کبیره

مصطفی داننده؛ قبل از اینکه این یادداشت را بخوانید، بگویم که ممکن است با خواندن آن، داستان سریال زخم کاری تا حدودی برای شما لو برود. پس اگر این سریال را ندیده اید، این نوشتار را نخوانید.

23 شهریور 1400

15 فیلم شبیه جوخه انتحار برای طرفداران فیلم های خشن و اکشن

بالاخره، فیلم جوخه انتحار، آخرین ساخته دنیای پیشرفته دی سی اکران شد. جیمز گان که پس از موفقیت در دنیای سینمایی مارول حالا در دنیای دی سی فعالیت می کند، توجهات را به فیلم خود جلب کرده است.

29 مرداد 1400

سه شنبه؛ آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه بیش از 674 هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1400 دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت این آزمون فردا سرانجام می یابد.

31 تیر 1400

حمید گودرزی و پریناز ایزدیار با زمانه در شبکه الکوثر

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی زمانه با کارگردانی حسن فتحی از شبکه الکوثر پخش می شود.

29 تیر 1400

کاوه سماک باشی: نقشم در دادستان پیچیده بود

کاوه سماک باشی بازیگر تلویزیون از فعالیت های هنری خود در سال 99 گفت.

5 خرداد 1400

کارگردان ستایش سریال رمضان 1400 را می سازد

جدیدترین سریال سعید سلطانی به نام یاور در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود.

31 فروردین 1400

دودکش 2 کلید خورد خبرنگاران

ساخت مجموعه کمدی اجتماعی دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی به تازگی در تهران آغاز شده است.

6 فروردین 1400

از محمدرسول الله ساخته خارج تا محمدرسول الله ساخته ایران در عیدانه های سینمایی تلویزیون

تلویزیون برای عیدانه میلاد پیامبر (ص)، فیلم های سینمایی تدارک دیده که از مهمترین آن ها می توان به دو اثر خارجی و ایرانی محمدرسول الله اشاره کرد.

14 آذر 1399

سرنوشت ساخت فصل دو حکایت های کمال در هاله ای از ابهام

تهیه کننده سریال حکایت های کمال گفت: تا به امروز حرف هایی شده و توافق های اولیه اجرا شده است و با توجه به اینکه دکور و لباسمان از فصل قبلی آماده است، برای فصل جدید دیگر هزینه دکور و لباس نخواهیم داشت و یک قدم جلوتر هستیم.

13 بهمن 1398

35 فیلمی که در سال 2020 نباید از دست بدهید

معمولا به دنبال هر سال سینمایی خوب، یک سال سینمایی متوسط داریم. سال گذشته از لحاظ اسامی بزرگ یکی از آن سال های استثنایی بود. از کوئنتین تارانتینو تا مارتین اسکورسیزی فیلم ساخته بودند و مثل همیشه سینمای مستقل هم برایمان چند نام تر و تازه داشت. علاوه بر...

23 آبان 1398