تئاتر

بوستان خواجوی کرمانی یکی از تفرجگاه های مرکز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بوستان خواجوی کرمانی یکی از تفرجگاه های مرکز به شمار می رود.

8 اردیبهشت 1402

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

یورو 2016 و شهرهای میزبان آن: نیس و استادیوم آلیانز ریویرا

نیس، دومین شهر محبوب توریستی فرانسه پس از پاریس، به هوای شرجی و موقعیت خارق العاده اش میانه دریای مدیترانه و کوه های شمال معروف است. این شهر که در 30 کیلومتری مرز ایتالیا قرار گرفته است، در طول تاریخ بارها و بارها دست به دست شده و در نهایت در سال 1860 به فرانسه...

8 اردیبهشت 1401

کارت گردشگری وین (Vienna pass) چیست؟

کارت گردشگری Vienna Pass یکی از خدمات گردشگری شهر وین جهت کاهش هزینه ها، تسهیل تردد در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری آن است.

1 اسفند 1400

صنعت گردشگری مازندران

استان مازندران به لحاظ موقعیت طبیعی و جغرافیایی در بخش طبیعت گردی جزء استانهای برتر و قطب جهانگردی کشور محسوب می شود. نزدیک به 12 میلیون نفر جهانگرد داخلی و دهها هزار جهانگرد خارجی هر ساله به منظور گذراندن اوقات فراغت از این استان تماشا می نمایند....

15 آذر 1400

علی فروتن از نقشش در سریال خاتون و جای خالی فیتیله ای ها در تلویزیون می گوید

علی فروتن در گفت و گو با خراسان،از نقش خاص و کوتاهش در سریال خاتون و هم جای خالی فیتیله ای ها در برنامه های تلویزیون می گوید.

12 مهر 1400

تجلیل از اوستا و عبدلی

در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، آیین نکوداشت طنزپردازان برنامه کوی نشاط و تجلیل از جواد انصافی و امیر پارسی و تقدیر از برگزیدگان فصول هفتم و هشتم مسابقه یک، دو، صدا با حضور علی بخشی زاده معاون صدا، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران و جمعی...

29 اسفند 1399

تشویق مجازی ورزشکاران در ورزشگاه های خالی با یک اپلیکیشن

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، شرکت یاماها یک اپلیکیشن تشویق مجازی ابداع نموده که کاربران با فشردن دکمه های مختلف تعبیه شده در آن می توانند اصوات مختلف را به وسیله بلندگوهای ورزشگاه ها به گوش ورزشکاران برسانند.

11 مرداد 1399

جزئیات مراسم تشییع پیکر صدیقه کیانفر

مراسم تشییع پیکر زنده یاد صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان مشخص شد.

10 مرداد 1399

شب خاطره عمیلات کربلای4 برگزار گردید

سرلشکر سید یحیی صفوی ضمن پاسخ به بعضی از شبهات عملیات کربلای چهار، خاطره ای از اعلام خبر پیروزی عملیات فاو توسط امام خمینی (ره) در ملاقات فرماندهان دفاع مقدس را اعلام کرد.

27 بهمن 1398

گذر یلدایی در پیاده راه فرهنگی قزوین اجرا شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: ویژه برنامه گذر یلدایی در آستانه فرارسیدن شب یلدا در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی این شهر برپا شده و تا دوم دی ماه ادامه خواهد یافت.

17 بهمن 1398

سرنوشت ساخت فصل دو حکایت های کمال در هاله ای از ابهام

تهیه کننده سریال حکایت های کمال گفت: تا به امروز حرف هایی شده و توافق های اولیه اجرا شده است و با توجه به اینکه دکور و لباسمان از فصل قبلی آماده است، برای فصل جدید دیگر هزینه دکور و لباس نخواهیم داشت و یک قدم جلوتر هستیم.

13 بهمن 1398

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر تجربه

مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر تجربه تا 5 آبان تمدید شد.

14 آذر 1398

تفاهمنامه همکاری موسسه اکو و خانه تئاتر منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و خانه تئاتر به منظور همکاری های بیشتر تئاتری امضا شد.

8 آذر 1398