تشویق مجازی ورزشکاران در ورزشگاه های خالی با یک اپلیکیشن

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از آسین ایج، شرکت یاماها یک اپلیکیشن تشویق مجازی ابداع نموده که کاربران با فشردن دکمه های مختلف تعبیه شده در آن می توانند اصوات مختلف را به وسیله بلندگوهای ورزشگاه ها به گوش ورزشکاران برسانند.

تشویق مجازی ورزشکاران در ورزشگاه های خالی با یک اپلیکیشن

این اپلیکیشن ژاپنی می تواند تا حدی حس و حال حضور تماشاگران را در ورزشگاه ها زنده کند و به ورزشکاران نیز انگیزه بیشتری بدهد تا در پشت درهای بسته و خالی از جمعیت بهتر رقابت نمایند.

هر یک از تیم ها می توانند به وسیله اپلیکیشن یادشده انواع مختلفی از صوت ها و تشویق ها و شعارها را برای پخش در زمان رقابت های ورزشی برنامه ریزی نمایند و شدت و ضعف این اصوات هم بر مبنای تعداد کاربران آنها خواهد بود. با توجه به اینکه بعید به نظر می رسد ویروس کرونا در آینده نزدیک ریشه کن گردد، انتظار می رود اپلیکیشن یادشده محبوبیت زیادی پیدا کند.

کاربران می توانند محل پخش صدای تشویق خود از داخل ورزشگاه را هم انتخاب نمایند و می توانند به جمع افرادی بپیوندند که شعار خاصی را برای فریاد زدن انتخاب نموده اند.

این اپلیکیشن به طور آزمایشی در ورزشگاهی 51 هزار نفری در ژاپن با استفاده از 58 بلندگو با موفقیت آزمایش شده و حجم صدای فراوری شده مشابه با حجم صدای تماشاگران واقعی بوده است.

از این اپلیکیشن می توان با تغییراتی در سالن های پخش کنسرت موسیقی و تئاتر، سالن های اجرای نمایش های کمدی و غیره استفاده کرد.

انتظار می رود اپلیکیشن یادشده ظرف چند ماه آینده به بازار بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشویق مجازی ورزشکاران در ورزشگاه های خالی با یک اپلیکیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق مجازی ورزشکاران در ورزشگاه های خالی با یک اپلیکیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید