بازی رایانه ای و کنسول بازی

نینتندو چگونه اولتراهند (Ultrahand) در افسانه زلدا: اشک های قلمروی پادشاهی را طراحی کرد؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (134)

در افسانه زلدا: اشک های قلمروی پادشاهی (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom)، جدیدترین ابزار لینک نه یک اسلحه، ساز موسیقی یا نقاب مجهز به قابلیت تغییرشکل، بلکه یک بازوی جادویی است که به شما اجازه می دهد اشیاء را به هوا بلند کنید و بعد با چسب به هم بچسبانید.

8 اردیبهشت 1403

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول

اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.

26 اسفند 1401

فرصت رشد مانا همراه با توسعه بازار متاورس

متاورس از جمله اصلاحات و عبارت هایی است که اخیراً به شدت محبوب شده است و به طور مداوم در اخبار تکنولوژی های روز جهان نام آن شنیده می گردد.

15 اسفند 1401

7 پادشاه تاثیرگذار انیمیشن های دیزنی

از به یاد ماندنی ترین شخصیت های دیزنی پادشاهانی بودند که باید با بعضی از شرورترین شروران دیزنی مقابله می کردند و در عین حال از عزیزان، سرزمین ها و مردمان تحت فرمانشان محافظت می کردند. شخصیت پادشاه در فیلم های دیزنی در کنار قدرتمند بودن دانا و دلسوز هم...

23 دی 1401

مفهوم پردازنده 2 هسته ای و 4 هسته ای چیست؟

حتما شما هم در هنگام خرید گجت هایی مانند لپ تاپ ها، کامپیوترهای دسکتاپ، تبلت یا گوشی هوشمند با عبارت هایی مانند پردازنده 2 هسته ای، 4 هسته ای، 8 هسته ای و … روبرو شده اید. اما واقعا این اعداد و ارقام چه مفهومی دارند؟

15 خرداد 1401

بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می گردد؛ تریلر نسخه کامپیوتر را ببینید

شرکت اسکوئر انیکس به صورت رسمی اعلام نموده که میخواهد بازی Bravely Default II را به وسیله استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

12 شهریور 1400

کارگردان سه گانه مس افکت استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد

کیسی هادسون (Casey Hudson) که همه او را به خاطر کارگردانی سه گانه تحسین شده مس افکت می شناسند، با تأسیس استودیوی نو خود دوباره به صنعت بازی های ویدیویی بازگشته است.

14 مرداد 1400