پنجمین کنفرانس بین المللی پل 26 و 27 آذرماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، پنجمین کنفرانس بین المللی پل با شرکت جمعی از اساتید داخلی و خارجی 26 و 27 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

پنجمین کنفرانس بین المللی پل 26 و 27 آذرماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از دانشگاه امیرکبیر، پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور متخصصان داخلی و خارجی از کشور های مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، استرالیا، مالزی، کانادا و پرتغال و ... 26 و 27 آذرماه برگزار می گردد.

شرکت در این کنفرانس و کارگاه های آموزشی دارای امتیاز لازم برای ارتقای پایه رشته عمران بوده و به شرکت نمایندگان در کنفرانس و کارگاه های آن یک گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی اهداء خواهد شد.

پنجمین کنفرانس بین المللی پل با مشارکت دانشگاه های تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر طوسی و تفرش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد. هدف از برگزاری این کنفرانس آنالیز موضوعات پایش سلامت پل ها، ایده های خلاقانه از نظر استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت پل ها است.

در این کنفرانس دو روزه 4 کارگاه آموزشی با موضوع طراحی و بهسازی پل ها، پایش سلامت پل، بهسازی لرزه ای پل ها، هیدرولیک و هیدرولوژی پل ها نیز برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با موضوع آیین نامه ها و استاندارد ها در خصوص بارگذاری قائم و اثر زلزله بر پل ها، تحلیل و طراحی پل ها، بازرسی و نگهداری پل ها، طراحی بر اساس عملکرد در پل ها، اجرا یا جایگزینی پل ها، ایمنی و هزینه های دوره بهره برداری پل ها و روش های تعمیر و تقویت پل ها برگزار می گردد.

روش های پایش سلامت و نگهداری پل ها (BMS)، مدیریت نگهداری پل ها، بیمه دوره بهره برداری و پدافند غیرعامل، شناخت کمیت و کیفیت عیوب و نحوه تقویت، ارزیابی و روش های بهسازی عرشه پل ها، دوام و توسعه پایدار، آب شستگی و سیل، مصالح و تکنولوژی های سنتی (غیر معمول) و نوآوری در مهندسی پل از دیگر محور های برگزاری این کنفرانس به شمار می رود.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان و مهندسان عمران برای ثبت نام و شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی می توانند به نشانی الکترونیکی https://ibc.aut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پنجمین کنفرانس بین المللی پل 26 و 27 آذرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین کنفرانس بین المللی پل 26 و 27 آذرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید