شرایط نامطلوب رعایت نکات بهداشتی در خوزستان و نگرانی از رخداد موج نو بیماری کرونا

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: رعایت نکات بهداشتی در استان شرایط مطلوبی ندارد، عادی انگاری، دید و بازدید های خانوادگی، دورهمی ها وتردد های بی ضابطه، همگی نگرانی هایی از افزایش موارد بیماری و رخداد موج نو بیماری را فراهم می نماید.

شرایط نامطلوب رعایت نکات بهداشتی در خوزستان و نگرانی از رخداد موج نو بیماری کرونا

سید محمد علوی گفت: در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 819 بیماربه مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان ها مراجعه کردند که نسبت به روز گذشته 120 نفر کاهش یافته.

او تعداد بیماران شناسایی شده بر اساس تست کرونا در این روز را 138 نفر برشمرد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از بستری شدن 15 نفر در بیمارستان های استان اطلاع داد که نسبت به دیروز 2 نفر کاهش داشته است.

این مقام مسئول تعداد جان باختگان ناشی از کرونا را 3 نفر مطرح نمود که همه بالای 65 سال سن و 2 نفر نیز واکسن زده و یک نفر بدون سابقه واکسیناسیون بوده.

به گفته آقای علوی در همین مدت تعداد بهبود یافتگان 544 نفر بوده.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان در مجموع بهبودیافتگان خوزستان را 581 هزار و 140 نفر بیان و بعلاوه درصد بهبود یافتگی بیماران مبتلا به کرونا را 98 درصدمطرح نمود.

این مقام مسئول می گوید: میزان واکسن تزریق شده در خوزستان 7 میلیون و 150 هزار دُز است که پیشرفت چندانی نسبت به روز های قبل نداشته و پوشش ها همان 85.3 درصد در نوبت اول، 73.3 درصد نوبت دوم و 32 درصد نیز نوبت سوم است.

براساس رنگبندی تازه کرونا در خوزستان، یک شهرستان در شرایط قرمز، 2 شهرستان در شرایط نارنجی، 22 شهرستان در شرایط زرد و 2 شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

وبلاگ خرید اینترنتی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط نامطلوب رعایت نکات بهداشتی در خوزستان و نگرانی از رخداد موج نو بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامطلوب رعایت نکات بهداشتی در خوزستان و نگرانی از رخداد موج نو بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید