هنر دست روستاییان دشت آزادگان به نمایش درآمد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، علی عبیاوی روز سه شنبه 21 بهمن ماه 99 در جریان برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه از 13 بهمن ماه 99 به مدت یک هفته و با شرکت 20 صنعتگر صنایع دستی در محل فرمانداری شهرستان دشت آزادگان برپا شد.

هنر دست روستاییان دشت آزادگان به نمایش درآمد

او ادامه داد: این نمایشگاه با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان شهرستان افتتاح شد و مورد بازدید عموم مردم و استقبال آنان قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن تولیدات صنایع دستی در رشته های حصیربافی، کپوبافی، سرمه دوزی و البسه و شیرینی سنتی روستاییان بود تا علاوه بر آشنا کردن مردم با این دستآوردها، بازار فروش محصولات هم فراهم شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان نیز در این نمایشگاه ضمن تشکر و تقدیر از فعالیت های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان در راستای آموزش و ترویج صنایع دستی، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی بیشتر و تنوع رشته ها بتوانیم اشتغال زایی خانگی در روستاهای این شهرستان را گسترش دهیم.

منبع: گردشبان

به "هنر دست روستاییان دشت آزادگان به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر دست روستاییان دشت آزادگان به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید