فستیوال فیلم توکیو فیزیکی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، فستیوال بین المللی فیلم توکیو هم زمان با فستیوال توکیو فیلمکس برگزار می گردد و در حالی که سعی دارد تا فیلم ها را به صورت فیزیکی نمایش دهد، اعلام نموده همه چیز به شرایط بهداشت جهانی بستگی دارد.

فستیوال فیلم توکیو فیزیکی برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خرید اینترنتی، به نقل ورایتی، فستیوال بین المللی فیلم توکیو در سی وسومین دوره خود که قرار است بین روزهای سی ویکم اکتبر و نهم نوامبر (10 تا 19 آبان) برگزار گردد، شماری از فیلم ها را به صورت فیزیکی به نمایش خواهد گذاشت. این فستیوال همچنین با فستیوال توکیو فیلمکس مشارکت می نماید که معمولاً اواخر نوامبر برگزار می گردد.

یکی از نمایندگان فستیوال توکیو گفت برنامه ریزی برای پخش زنده فیلم ها با حضور تماشاگر ممکن است بسته به شرایط بهداشت جهانی تغییر کند. فستیوال می خواهد در سالن های سینماهای توکیو فیلم ها را پخش کند، اما سمپوزیوم ها و رخدادهای مباحثه با مهمانان بین المللی خود را به صورت آنلاین برگزار می نماید.

نماینده این فستیوال گفت: تا این لحظه فکر می کنیم دعوت کردن مهمانان از اروپا و آمریکا بسیار سخت خواهد بود. در خصوص کشورهای همسایه در آسیا هم هنوز بسته به شرایط ویروس امکاناتی وجود دارد.

تغییری دیگر در برنامه فستیوال ترکیب سه بخش اصلی آن یعنی رقابتی، آینده آسیایی (فیلم های ساخته کارگردانان نوظهور آسیایی) و اسپلش سینمای ژاپن (فیلم های مستقل محلی ساخته کارگردانان تازه و قدیمی) است. این سه بخش در بخشی جدید ترکیب می شوند که توکیو پرمیر 2020 نام گرفته است. این بخش حدود 30 فیلم از کارگردانان نوظهور و جاافتاده را پخش می نماید و فقط یک جایزه که جایزه مخاطبان است اهدا می نماید.

فستیوال توکیو فیلمکس هم که معمولاً مختص فیلم های هنری آسیایی و دیگر نقاط دنیاست که در فستیوال های عظیم پاییزی پخش می شوند، سال جاری 2 هفته زودتر برگزار می گردد، مدت زمان برگزاری را کم نموده و مقیاس برگزاری را کاهش داده است. این فستیوال حالا هم زمان با فستیوال توکیو یعنی بین روزهای سی ام اکتبر و پنجم نوامبر برگزار می گردد و فقط یک بخش رقابتی و مجموعه ای از نمایش های ویژه خارج از رقابت خواهد داشت.

این 2 فستیوال اعلام کردند مشارکت جدیدشان مانند همکاری بین فستیوال فیلم کن و دوهفته کارگردانان است و انتظار دارند نتیجه آن تقویت 2 طرفه صنعت فیلم باشد.

بازار خرید و فروش حقوق رسمی فیلم و تلویزیون فستیوال فیلم توکیو که معمولاً همزمان با فستیوال توکیو برگزار می گردد، قرار است به صورت فیزیکی برگزار گردد اما سمینارها آنلاین خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فستیوال فیلم توکیو فیزیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال فیلم توکیو فیزیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید