محدودیت های کرونایی اسپانیا اواخر اردیبهشت کاسته می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، نخست وزیر اسپانیا روز چهارشنبه از طرح دولتش برای کاهش محدودیت های اجتماعی در پی شیوع کرونا در این کشور از نیمه دوم ماه مه (26 اردیبهشت به بعد) اطلاع داد.

محدودیت های کرونایی اسپانیا اواخر اردیبهشت کاسته می گردد

رسانه های غربی از مادرید گزارش دادند، پدرو سانچس امروز تائید کرد که دولتش کوشش می نماید در نیمه دوم ماه مه، از محدودیت های اجتماعی اعمال شده به دنبال شیوع کرونا بکاهد.

سانچز در یک جلسه پارلمانی اضافه نمود: این محدودیت ها به تدریج و همزمان با تضمین سلامت مردم کاهش می یابد.

وی قرار بود در این جلسه از قانونگذاران بخواهد شرایط فوق العاده در این کشور را تا 9 مه(20 اردیبهشت) تمدید نمایند.

اعلام طرح قرنطینه و محدودیت های اجتماعی در اسپانیا از 14 مارس (24 اسفند 98) اعمال شده بود.

براساس آمارهای رسمی اعلام شده، اسپانیا دومین کشور دنیا با بیشترین مبتلایان به کروناست. تا به امروز 204 هزار و 178 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند که 21 هزار و 282 نفر از آنها جان باخته اند.

اسپانیا که این روزها در صندلی نخستین کشور درگیر با بیماری کووید-19 در قاره اروپاست، در صورت تداوم شرایط هشدار و قرنطینه سراسری، سقوط بی سابقه 14 درصدی در اقتصاد و کاهش 81 درصدی فعالیت بخش گردشگری را تجربه خواهد نمود.

بانک مرکزی اسپانیا به تازگی با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود، براساس برآوردهای اولیه، اقتصاد اسپانیا در امسال (2020) شاهد افت شدید 6.6 تا 13.6 درصدی خواهد بود که این امر در تاریخ این کشور بی سابقه است؛ بنابر اعلام این سازمان، نرخ بیکاری نیز افزایش 21.7 درصدی خواهد داشت.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "محدودیت های کرونایی اسپانیا اواخر اردیبهشت کاسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی اسپانیا اواخر اردیبهشت کاسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید