قدردانی دکتر مونسان از مردم به خاطر همکاری در کاهش سفرها، جبران فرصت سفرهای نوروزی بعد از کنترل و مهار کرونا

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از عموم مردم به خاطر همکاری در کاهش سفرها و یاری آن ها به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، قدردانی کرد.

قدردانی دکتر مونسان از مردم به خاطر همکاری در کاهش سفرها، جبران فرصت سفرهای نوروزی بعد از کنترل و مهار کرونا

به گزارش خبرنگار وبلاگ خرید اینترنتی، دکتر علی اصغر مونسان امروز شنبه 2 فروردین 99 با اشاره به کاهش محسوس سفرها و ترددهای بین شهری در تعطیلات نوروز 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: لازم می دانم از عموم مردم به خاطر این همکاری و یاری به کاهش سفرها و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا صمیمانه سپاس گزاری کنم.

او اضافه کرد: در نوروز سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، سفرهای مردم کاهش چشمگیر دارد و خوشبختانه بسیاری از هم وطنان با کمپین در خانه می مانیم و دستورالعمل ها و توصیه های ستاد ملی مدیریت کرونا همکاری داشتند که همین مسئله باعث شده تا به کنترل هرچه سریع تر بیماری کرونا امید بیشتری داشته باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ضمن تشکر از همراهی مردم در اجتناب از سفر، این وعده به وقت خود باقی است که پس از کنترل ویروس کرونا، برنامه ریزی خوبی برای جبران سفرهای نوروزی شده است که به اجرا درمی آید.

او ادامه داد: به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدردانی ویژه می کنم از هم وطنانی که با پذیرش مسئولیت اجتماعی، رعایت کردند و در خانه ماندند.

دکتر مونسان اعلام نمود: طبق اطلاعات دریافت شده از دوربین های ثبت پلاک خودرو های وزارت راه وشهرسازی میزان سفرهای دیروز نسبت به مدت مشابه پارسال 69 درصد کاهش و در مقایسه با مدت تجمیعی 25 اسفند تا اول فروردین 51 درصد کاهش داشته است.

منبع: میراث آریا

به "قدردانی دکتر مونسان از مردم به خاطر همکاری در کاهش سفرها، جبران فرصت سفرهای نوروزی بعد از کنترل و مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی دکتر مونسان از مردم به خاطر همکاری در کاهش سفرها، جبران فرصت سفرهای نوروزی بعد از کنترل و مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید