پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت سفر های نوروزی ناوگان مسافری جاده ای از 10 اسفند شروع و در گام اول 50 درصد ظرفیت ناوگان به وسیله اینترنتی عرضه می گردد و در صورت افزایش تقاضا این رقم تا 80 درصد ظرفیت ناوگان افزایش می یابد.

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند

به گزارش گروه مالی وبلاگ خرید اینترنتی، داریوش باقرجوان درباره آماده سازی ناوگان عمومی مسافری جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای سفرهای نوروزی گفت: در ایام شیوع کرونا شعار ما در سازمان راهداری با سال هایی که کرونا وجود نداشت، فرق دارد و تاکید ما بر سفر نرفتن مردم در ایام کرونا است و بنابراین اولویت های ما پاسخ دهی به نیازهای ضروری سفر مردم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر افرادی که کارت واکسن دارند و علائم بصری بیماری ندارند، امکان تهیه بلیت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده ای را دارند.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: البته اگر در این مدت تا شروع سفرهای نوروزی شیوه نامه تازه دیگری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ گردد، بر شیوه نامه های قبلی ارجحیت دارد.

68400 دستگاه انواع ناوگان مسافری جاده ای آماده خدمت رسانی به مسافران

باقرجوان گفت: در موضوع آماده سازی ناوگان فعالیت ها در حال اجرا است، نظارت بر عملکرد ناوگان از سوی مدیران فنی و بعلاوه نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می گردد، بعلاوه نظارت ها پیش از سفر، حین سفر و بعد از سفر در موضوع تکریم مسافر، ناوگان، تامین سوخت و سفرهای جمعی نظیر مراکز دانشگاهی و نظامی و سربازان وجود دارد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی شده ظرفیت های ناوگان به صورت اصولی و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی در اختیار افراد لازم السفر و آنهایی که سفرشان ضرورت دارد، قرار دهیم.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 14 هزار و 400 دستگاه اتوبوس، 24 هزار دستگاه مینی بوس و 30 هزار دستگاه سواری کرایه در ناوگان عمومی مسافری کشور فعال است که در ایام نوروز آماده خدمات دهی به مردم هستند.

باقرجوان گفت: شعار اصلی ما ایمنی رانندگی و تردد از نظر قوانین هدایت و رانندگی است و در کنار آن رعایت شیوه نامه های رانندگی در این حوزه ضرورت دارد.

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند

وی درباره پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی گفت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از 10 اسفند ماه شروع می گردد و در گام اول 50 درصد ظرفیت ناوگان به وسیله اینترنتی عرضه می گردد و در صورت افزایش تقاضا این رقم تا 80 درصد ظرفیت ناوگان هم برای عرضه اینترنتی افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید کرد: طبق مصوبه و ابلاغیه ای که داریم امکان مسافرگیری تا 80 درصد ظرفیت ناوگان وجود دارد تا بدین ترتیب رعایت پروتکل های بهداشتی نیز انجام گردد و این طبق شیوه نامه های مقابله با کرونا است.

یاقرجوان افزود: هر ساله طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفند شروع می گردد و تا 15 فروردین سال بعد ادامه دارد، سال جاری هم این طرح نوروزی در راستای آماده سازی ناوگان برای خدمات به مردم وجود دارد، اما ما توصیه ای به مردم برای رفتن به سفر نداریم و تأکید داریم مردم کمتر سفر نمایند تا این بیماری ریشه کن گردد، اما به هر حال نیازهایی هم وجود دارد مثلا پادگانی در ایام نوروز برای اعزام سربازان خود به مرخصی، نیازمند ناوگان است که قطعا ما همکاری مناسبی با آنها خواهیم داشت .

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از 10 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید