پیشنهاد می گردد تا سه هفته پرواز های خارجی به تهران متوقف گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران گفت: پیشنهاد صریح ستاد کرونا استان تهران به قرارگاه و ستاد ملی این است که دو تا سه هفته پرواز های خارجی به تهران متوقف گردد.

پیشنهاد می گردد تا سه هفته پرواز های خارجی به تهران متوقف گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خرید اینترنتی، انوشیروان محسنی بندپی دیروز در ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: همچنین به ستاد ملی پیشنهاد داده ایم جرایم فردی که قرنطینه را می شکند، افزایش پیدا کند، چون برای کسی که با علم و آگاهی و اطلاع از مثبت بودن تست خود قرنطینه را می شکند 200 هزار تومان جریمه کافی و بازدارنده نیست.

وی ادامه داد: کسی که در داخل خودرو خود نشسته است در صورت تردد به مناطق محدوده طرح زرد و نارنجی 500 هزار تومان جریمه می گردد و کسی هم که با تست مثبت در جامعه می چرخد 200 هزار تومان جریمه دارد.

استاندار تهران گفت: طبق آمار نیروی انتظامی در روز گذشته در بحث محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح 1880 خودرو را جریمه نموده است که این تردد ها نگران کننده هستند و باید این طرح با جدیت ادامه پیدا کند.

وی اضافه نمود: در مورد ساماندهی دست فروش ها در مناطق شهری پر تراکم تهران نظیر مناطق یک تا به امروز دو جلسه برگزار کردیم و مقرر شد شهرداری برای ساماندهی دست فروش ها اقدام کند و مکان های بازی را در اختیار آن ها قرار دهد چرا که اگر در آستانه عید نتوانیم این ها را کنترل کنیم می تواند خطراتی داشته باشد.

محسنی بندپی گفت: در جلسه قرارگاه ستاد ملی گرونا مقرر شد که هیچ نمایشگاهی اعم از بهاره در استان تهران برپا نگردد.

وی اضافه نمود: در سیستم تحت نظارت سه دانشگاه بین 11 تا 12هزار تست کرونا پی سی آر به صورت روزانه در استان تهران صورت می گیرد که البته تا 16هزار تست هم قابل افزایش است.

استاندار تهران گفت: مقرر شد متولیان برگزار کننده آزمون تقاضای خود را به ستاد استانی ارائه دهند و در صورت برگزاری آزمون های متمرکز بعد از آنالیز کارشناسان سه دانشگاه علوم پزشکی این آزمون ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای مناسب برگزار شوند.

وی اضافه نمود: طبق آنالیز ها 76 درصد مرگ ناشی از بیماری کرونا درباره 5 گروه بیماری است و 96 درصد نیز به 20 گروه بیماری مربوط است که می توان با تصویب شیوه نامه هایی برای این بیماران زمینه ای، آمار جانباختگان در این حوزه ها را نیز کاهش داد.

محسنی بندپی گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور یکی از مکان های درگیری و شیوع بیماری مترو اعلام شد که برای کاهش مبتلایان در این خصوص هم تدابیری اندیشیدیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیشنهاد می گردد تا سه هفته پرواز های خارجی به تهران متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد می گردد تا سه هفته پرواز های خارجی به تهران متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید