شیائومی شاید گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی بسازد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، شیائومی در سال 2019 با معرفی گوشی می نوت 10 پیروز شد اولین گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی را راهی بازار کند. از آن موقع شرکت های مختلفی به بهره گیری از دوربین های 108 مگاپیکسلی روی آورده اند ولی رزولوشن دوربین های موبایل از این حد فراتر نرفته است. حالا یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، گفته که شیائومی در حال ساخت یک گوشی پرچم دار با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است.

شیائومی شاید گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی بسازد

این افشاگر مدعی شده که گوشی فوق مبتنی بر جانشین چیپست اسنپدراگون 888 خواهد بود که مطمئنا بسیاری از پرچم داران اندرویدی در سال 2022 همراه با این چیپست راهی بازار خواهند شد. یکی دیگر از افشاگران مدتی قبل بخشی از مشخصات این چیپست را فاش کرد که بر این اساس باید انتظار فناوری ساخت 4 نانومتری، پردازنده گرافیکی Adreno 730 و پردازشگر تصویر Spectra 680 را داشته باشیم.

بعلاوه Digital Chat Station خاطرنشان نموده که نمایشگر این گوشی پرچم دار شیائومی از نوع خمیده و حفره دار خواهد بود. او در ادامه افزوده که هنوز معلوم نیست این پرچم دار به کدام سری از گوشی های شیائومی تعلق دارد.

در هر صورت همان طور که انتظار داشتیم، به زودی نبرد شرکت ها بر سر دوربین 200 مگاپیکسلی شروع خواهد شد. از طرف دیگر باید بگوییم که دوربین های 108 مگاپیکسلی با وجود رزولوشن بسیار بالایی که دارند، از نظر کیفیت نتوانسته اند بهبود چشم گیری را عملی نمایند. در این میان، می توانیم به بعضی از سنسورهای 48 و 50 مگاپیکسلی نو اشاره کنیم که دارای مقدار مشابه با سنسورهای 108 مگاپیکسلی هستند ولی از پیکسل های عظیم تری بهره می برند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی شاید گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی شاید گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید