سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از رویترز، مرسدس آلمانی در حال آماده شدن برای فراوری انبوه خودروهای الکتریکی و کاهش آلایندگی هوا به دلیل رفت و آمد خودروهای بنزینی و گازوئیل سوز است.

سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی

اتحادیه اروپا میخواهد انتشار گاز دی اکسید کربن به وسیله هر خودروی سواری را تا خاتمه این دهه نسبت به سال 2020 به نصف کاهش دهد و در پی توافق بر سر سال 2035 برای خاتمه دادن به فروش خودروهای مصرف کننده سوخت فسیلی است.

مرسدس اعلام نموده که تا خاتمه دهه جاری و بر مبنای شرایط بازار، آماده فراوری خودروهای برقی خواهد بود. جورج برزر مدیر فراوری شرکت مرسدس در این مورد گفت: ما در حال سرمایه گذاری گسترده برای هر کارخانه و شروع کار هستیم. این سرمایه گذاری ها در کارخانه های پکن، رستات در آلمان و کسکمت در مجارستان خواهد بود.

این خودروساز طی ماه های آینده کار بر روی کارخانه رستات را شروع خواهد نمود و اولین مدل پلت فرم خودروی کوچک MMA را از سال 2024 فراوری خواهد نمود. برزر گفت که تعداد مدل های فراوری شده خودروهای برقی در این کارخانه از هفت به چهار مدل کاهش می یابد.

علاوه بر این، مرسدس برای نوسازی سیستم های رنگ آمیزی در سه کارخانه خود در آلمان، چند میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد نمود. هدف از این نوسازی کاهش مصرف انرژی و آب و اتکای سیستم رنگ آمیزی به مصرف گازاست. مرسدس بعلاوه در حال آنالیز توسعه کارخانه خود در ایالات متحده در توسکالوزا است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مرسدس برای ساخت کارخانه های فراوری خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید