خبرنگاران 9 طرح خدماتی، ورزشی و آموزشی در پیشوا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تهران- خبرنگاران- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، 9 طرح خدماتی، ورزشی و آموزشی در شهرستان پیشوا افتتاح شد.

خبرنگاران 9 طرح خدماتی، ورزشی و آموزشی در پیشوا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، در این مراسم که روز شنبه برگزار گردید، 9 طرح خدماتی، آموزشی، ساختمان مدرسه عشایری و 2 طرح ورزشی با اعتباری افزون بر 14 میلیارد تومان مورد بهره برداری نهاده شد.

فرماندار پیشوا در حاشیه این مراسم به خبرنگار وبلاگ خرید اینترنتی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 16 طرح در حوزه های شهری، صنعت، بهزیستی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش با اعتباری افزون بر 240میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی پیشوا افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسین عباسی اضافه نمود: در مجموع یک طرح عظیم در حوزه صنعت با اعتبار 220 میلیارد تومان، هشت طرح در حوزه مدیریت شهری با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان، سه طرح در حوزه بهزیستی با اعتبار 150 میلیون تومان، 2 طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار حدود هفت میلیارد و 500 میلیون تومان و 2 طرح در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در پیشوا به بهره برداری می رسد.

وی گفت: روز یکشنبه 19 بهمن نیز گلخانه فراوری پایه های گل رُز که برای نخستین بار اقدام به فراوری پایه های گل رز در کشور نموده است به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری افتتاح می گردد.

فرماندار پیشوا اضافه نمود: این طرح به مساحت 6 هزار و 800 متر مربع به صورت هیدروپونیک احداث شده است و سالانه یک میلیون و 200 هزار پایه گل رز فراوری می نماید.

وی اضافه نمود: علاوه بر این، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از طرح های مهم هفته دولت که تا به امروز به صورت رسمی افتتاح نشده اند به بهره برداری می رسند.

پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 9 طرح خدماتی، ورزشی و آموزشی در پیشوا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 طرح خدماتی، ورزشی و آموزشی در پیشوا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید