جان باختن 3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان قربانیان کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از هم استانی هایمان جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در استان به 476 نفر رسید.

جان باختن 3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 283 بیمار در بیمارستان های تعیین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 75 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی توضیح داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 27 هزار و 875 مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 698مورد نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 45 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی می باشند، همچنین از 687 نمونه رپید تست گرفته شده 14 درصد موارد مثبت و به ترتیب در کهگیلویه(17 درصد)، چرام (44 درصد) و لنده (20 درصد) موارد مثبت می باشند.

دکتر یزدان پناه تاکید نمود: در روزهای پیش رو شرایط و شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد که نتیجه کم توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و تجمعات در اسفندماه و ایام نوروز است.

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان نمود: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر و واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و گروه های پرخطر در شرایط موجود می توانند یاری به کنترل بیماری و جلوگیری از مرگ و میر های کمتری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جان باختن 3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید