تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفع کمبود نیروی کار بخش صنعت

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: راه اندازی دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد راهی برای تربیت و تأمین نیروی متخصص بخش صنعت استان است.

تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفع کمبود نیروی کار بخش صنعت

ابوالفضل داوودی رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: دومین مرحله حضور دانشجو در کارگاه های معین اصناف مختلف در کنار استاد کار خواهد بود که در حال تدوین نظام نامه ای برای انتخاب و تجهیز کارگاه های معین برای حضور نیرو های جوان هستیم.

او می گوید: ارزشیابی دانشجویان در این دانشکده بر اساس کسب مهارت و ارزیابی استاد کار سنجیده می شود و دانش نامه پایانی هم با امضای فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، یکی دیگر از مزایای دانشجویان دانشکده مهارت و کارآفرینی را دارابودن بیمه تأمین اجتماعی با سابقه شغلی از سوی دانشگاه و بدون قطع بیمه خانواده دانشجو بیان نمود و گفت: دانشجویان این دانشکده از بیمه حوادث همچون دیگر دانشجویان دانشگاه آزاد نیز برخوردار خواهند شد.

داوودی گفت: طرح دیگری با عنوان سرباز صنعت یا سرباز صنف را در حال بررسی داریم که اگر این طرح تصویب شود دانشجو پس از پایان تحصیل، دوره سربازی را در بخش صنعت می گذراند.

وبلاگ خرید اینترنتی یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفع کمبود نیروی کار بخش صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفع کمبود نیروی کار بخش صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید