بیانیه مشترک مقامات اروپا در محکومیت اقدام ترامپ علیه قاره سبز

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از آسوشیتدپرس، اورزلا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا و چارلز میشل رئیس شورای اروپا امروز پنجشنبه و در واکنش به دستور ترامپ مبنی بر لغو همه پروازها از اروپا به آمریکا در بیانیه مشترکی اعلام کردند: کرونا بحرانی جهانی است و به مرزها محدود نمی گردد.

بیانیه مشترک مقامات اروپا در محکومیت اقدام ترامپ علیه قاره سبز

بیانیه مشترک رئیس کمیسیون اروپا و رئیس شورای اروپا در این خصوص می افزاید: مقابله با این ویروس به همکاری احتیاج دارد نه اقدام های یکجانبه. اتحادیه اروپا با اقدام آمریکا مبنی بر محدودیت سفر از اروپا به این کشور مخالفت نموده و آن را یک جانبه می دانند.

این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پیش در سخنانی بیان کرد که همه سفرها و پروازها را از اروپا به آمریکا متوقف نموده است.

ترامپ در عین حال گفت که ممنوعیت پرواز از اروپا به آمریکا شامل انگلیس نمی گردد.

دونالد ترامپ همچنین در سخنان خود اتحادیه اروپا را به اهمال کاری در جلوگیری از شیوع کرونا متهم کرد و گفت: اروپا حال مرکز شیوع کرونا شده است.

در حالی که رئیس جمهوری آمریکا به اهمال کاری در برابر مقابله با شیوع کرونا در آمریکا متهم است، اما ترامپ مدعی شد که دولتش بهترین و به روزترین اقدامات را در برابر شیوع کرونا به کار گرفته و این موضوع بر اقتصاد آمریکا تأثیری نخواهد گذاشت.

این ادعای ترامپ در حالی مطرح شده که از زمان شیوع کرونا بازارهای بورس آمریکا شاهد رکود و ریزش قابل توجه ارزش سهام خود بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیانیه مشترک مقامات اروپا در محکومیت اقدام ترامپ علیه قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مشترک مقامات اروپا در محکومیت اقدام ترامپ علیه قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید