برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.

برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی یادواره شهید علم و فناوری مصطفی احمدی روشن در یزد و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این استان، آموزشگاه همراه اول، مسئولان استانی، خانواده ها و دانش آموزان مبه وسیلهه اول مدارس استان یزد برگزار و برگزیدگان آن معرفی گردید.

این رویداد که در ابتدای تابستان 1401 با آزمون ورودی بین علاقه مندان برنامه نویسی شروع شده بود، در طول دوره برگزاری توانست 100 نفر از دانش آموزان را با استفاده از دوره آموزش مقدماتی پایتون و برگزاری کارگاه و وبینارهای متنوع، در حوزه برنامه نویسی توانمند کند.

قبل از برگزاری اختتامیه این رویداد که 29 مهر 1401 برگزار گردید، دانش آموزان بازی های ساخته شده خود را در نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی به معرض دید عموم قرار دادند و بعلاوه در این مرحله، داوری مردمی بازی ها هم انجام گرفت.

بعلاوه همزمان با نمایشگاه، پنل تخصصی بازی سازی با موضوع اکوسیستم بازی های دیجیتال در ایران و نشر بین المللی بازی با حضور سیدصالح اعرابی، مدیر پروژه انتشار بین المللی بازی همراه اول و حسین بیطرف، مدیر مارکتینگ پروژه انتشار بین المللی بازی همراه اول برای دانش آموزان علاقه مند برگزار گردید.

در بخشی دیگر از نمایشگاه، مسابقه نهایی کدنویسی با عنوان کدبخیر بین 10 نفر از دانش آموزان کد نویس برتر دوره انجام شد.

در مراسم اختتامیه رسمی این رویداد که با موضوع استعداد یابی و مهارت آموزی در رشته تخصصی پایتون و با موضوع بازی سازی و با همکاری آموزشگاه همراه اول و سمپاد استان یزد برگزار گردید، سید حسین رضوی، مدیر استعدادهای درخشان استان یزد از آموزشگاه همراه اول که شرایط برگزاری این رویداد بزرگ برنامه نویسی را برای دانش آموزان یزدی فراهم کرد، تشکر و قدردانی کرد.

بعلاوه در این رویداد علی اکبر حکمتی کیا، مدیر آموزشگاه همراه اول ضمن تقدیر و تشکر از تیم اجرایی و علمی بابت برگزاری این رویداد، از دانش آموزان مستعد درخواست کرد که با کوشش و پشتکار فراوان، باعث سربلندی نام ایران در عرصه های جهانی مربوط به حوزه فناوری های دیجیتال شوند.

الهه نخعی، دبیر اجرایی نیز با بیان اینکه در مرحله اول آزمون ورودی تعداد 100 نفر از شرکت کنندگان پذیرفته شده و به کارسوق راه پیدا کردند، گفت: تعداد 22 بازی در این کارسوق به وسیله گروه های دانش آموزی ساخته شد که در نهایت 16 گروه در داوری اولیه حاضر شدند و 11 بازی به بخش رقابت اصلی راه یافتند و در حضور داوران به ارائه نسخه های نهایی بازی خود پرداختند.

میثم شوقی، مدیر دپارتمان دانش آموزی آموزشگاه همراه اول نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان یزدی، گفت: آموزشگاه همراه اول، استعدادهای دانش آموزی سراسر کشور را جدی گرفته و حمایت های خود را از مستعدین برنامه نویس یزدی ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه، جوایز مربوط به بخش های جانبی رویداد مانند چالش های متنوع برنامه نویسی، چالش عکس روز برنامه نویس، چالش کد بخیر، جایزه اثر برتر از نگاه مردم به برندگان اهداء و از منتورهای برنامه نیز تقدیر شد.

در بخش اصلی اختتامیه، لوح تقدیر و تندیس و جوایز مقام سوم مشترک به سازندگان بازی زباله چی و بازی nature savior، لوح تقدیر و تندیس و جوایز مقام دوم به سازندگان بازی snake recycle و لوح تقدیر و تندیس و جوایز مقام اول به سازندگان بازی کتاب خور تعلق گرفت.

منبع: فوت و فن

به "برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید