تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!، عکس

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، لوکسژن U6 که در نمایشگاه خودروی سال 96 تهران رونمایی شد، به عنوان خودروی لوکس تایوانی شناخته می شد که رویای رقابت با خودروهای چینی و حتی کره ای بازار ایران را داشت؛اما به علت بدقولی های شرکت مونتاژ کننده، این اتفاق رخ نداد.

تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!، عکس

امیرمسعود عابدین: کراس اور U6 پرچمدار شاسی بلندهای این شرکت محسوب می شد و از طراحی و امکانات خاصی در آن موقع بهره مند بود.

چراغ های بزرگ و مثلثی شکل در کنار جلوپنجره میانه، از عناصر طراحی آن روز محسوب می شدند.استفاده از کروم کاری های مختلف در این قسمت، به جذابیت آن افزوده اند.

نمای پشتی لوکسژن U6 از تناسب خوبی با قسمت جلویی برخوردار است.چراغ های عقب در نمای بالاتری قرار دارند و به وسیله یک نوار قرمز رنگ، به هم متصل شده اند.نوشته لوکسژن هم در مرکز این بخش خودنمایی می نماید.

در سال معرفی و عرضه این خودرو، طراحی کابین آن در بین رقبای خود، خاص و منحصر به فرد بود.البته منحصر به فرد در سبک خودش؛چرا که این سبک طراحی را ابتدا تسلا به کار برده بود.نمایشگر 12 اینچی اطلاعات-سرگرمی در کنار طراحی خاص تودری ها، خودنمایی زیادی دارد.در کنار این نمایشگر، شاهد استفاده از چرم و طرح فیبرکربن هستیم.دسته دنده خودرو طراحی خلبانی مانند دارد.

سنسور نقطه کور و دوربین 360 درجه، سیستم پیشگیری از تصادف، سنسور تغییر لاین، هدآپ دیسپلی، سیستم های چندرسانه ای ساخت لوکسژن و HTC، درب صندوق عقب برقی و سانروف و... از جمله امکانات شاخص این خودرو بودند که قیمتی بالاتر از رقبا را ایجاد می کرد.

پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ در این خودرو قادر است 177 اسب بخار قدرت و 256 نیوتون متر گشتاور فراوری کند.گیربکس 6 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.شتاب صفر تا صد این خودرو 9.5 ثانیه اعلام شده است.

قیمت لوکسژن U6 به علت کمیابی و نبود آگهی، متاسفانه به طور دقیق قابل مشخص نیست؛اما نسخه های صفر و کم کارکرد آن احتمالا در رنج قیمتی 1.5 تا 2 میلیارد تومان قیمت بخورند.

این خودرو با توجه به سطح مطلوب و مناسب امکانات و پیشرانه، در آن سال ها می توانست فروش خوبی را تجربه کند و حتی قوی تر از رقبای چینی خود حاضر گردد؛اما به علت بی کفایتی ها و بدقولی های شرکت مونتاژ کننده، نتوانست پیروز ظاهر گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ خرید اینترنتی مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید