امیزفیت با کنار زدن هواوی به رتبه سوم بازار جهانی ساعت هوشمند رسید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، برند Amazfit در سال 2015 ایجاد شده که زیرمجموعه شرکت هوامی محسوب می شود. هوامی هم یکی از شرکای کلیدی شیائومی است و در حوزه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. طی چند سال گذشته، Amazfit در زمینه ساعت های هوشمند توجهات زیادی را جلب کرده و حالا طبق گزارش شرکت کانترپوینت ریسرچ، در سه ماهه سوم 2021 با کنار زدن هواوی توانسته در رتبه سوم بازار جهانی ساعت هوشمند قرار بگیرد.

امیزفیت با کنار زدن هواوی به رتبه سوم بازار جهانی ساعت هوشمند رسید

گفته می گردد طی این مدت Amazfit حدود 9.9 میلیون ساعت هوشمند راهی بازار کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش چشمگیر 89 درصدی روبرو شده است. در حال حاضر این برند حدود 5.8 درصد از کل بازار ساعت هوشمند را در اختیار دارد. این برند اخیرا توجه بیشتری به بازار کشورهای مختلف نشان داده و حدود 61.8 درصد از فروش آن به خارج از چین برمی گردد. در آلمان ساعت های این برند با رشد سالانه 150 درصدی روبه رو شده اند و در ترکیه هم آمار فروش این ساعت ها 324 درصد افزایش یافته است.

از جمله پرطرفدارترین ساعت های هوشمند Amazfit می توانیم به GTR 2e، GTS 2e و T-Rex Pro اشاره کنیم. در بازار ساعت های هوشمند، اپل همچنان حرف اول را می زند و حدود 21.8 درصد از کل این بازار را در اختیار دارد. البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته سهم بازار این شرکت حدود 10 درصد پایین آمده است. از طرف دیگر سامسونگ به لطف استقبال گسترده از ساعت های گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک توانسته سهم بازار خود را از 9.9 به 14.4 درصد برساند و رتبه دوم را از آن خود کرده است.

باید خاطرنشان کنیم شرکت های اپل و سامسونگ ساعت های هوشمند خود را با قیمت بالایی راهی بازار می کنند، ولی در این میان شرکت هایی مانند Amazfit ساعت های هوشمند مجذوب کننده را با قیمت مناسب به دست کاربران می رسانند. در کشورهایی که مردم قدرت خرید بالایی ندارند، این ساعت های ارزان جلب توجه بیشتری می کنند و طبق پیش بینی های اجرا شده، انتظار می رود فرایند رشد Amazfit ادامه دار باشد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "امیزفیت با کنار زدن هواوی به رتبه سوم بازار جهانی ساعت هوشمند رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیزفیت با کنار زدن هواوی به رتبه سوم بازار جهانی ساعت هوشمند رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید