امکان حذف تک عکس از پست های چند عکسی در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تهران (پانا) - اینستاگرام قابلیت حذف یک عکس از پست های چندعکسی را برای کاربران پلتفرم خود فراهم نموده است.

امکان حذف تک عکس از پست های چند عکسی در اینستاگرام

به گزارش زومیت، اینستاگرام از سال 2017 (1396) قابلیت آپلود چند عکس به طور هم زمان و در پستی واحد را برای کاربران خود فراهم نموده بود و افراد می توانستند عکس های این پست ها را به صورت چرخ و فلکی مشاهده نمایند.

به این ترتیب، کاربران می توانستند به صورت هم زمان تا 10 عکس یا ویدئو را در هر پست آپلود و منتشر نمایند. حالا بعد از چهار سال، به گزارش engadget، این پلتفرم امکان حذف یک تصویر یا ویدئو را از این پست های چرخ و فلکی فراهم نموده است.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، با انتشار ویدیویی در توییتر نحوه عملکرد این قابلیت تازه را شرح داده است:

کاربران می توانند با ضربه زدن روی سه نقطه بالای پست و انتخاب گزینه ویرایش، یکی از عکس ها یا ویدئو های این پست های چند عکسی را حذف نمایند. برای این کار کافی است تا روی عکس یا ویدیوی مورد نظر رفته و گزینه حذف را انتخاب نمایند.

در حال حاضر تنها کاربران سیستم عامل iOS می توانند از این قابلیت استفاده نمایند، اما به زودی برای کاربران سیستم عامل اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

موسری اقرار کرد که این قابلیت، گزینه ای است که باید مدت ها پیش به اینستاگرام اضافه می شد.

قابلیت دیگری که در حال حاضر تنها در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته، گزارش ایراد های این پلتفرم تنها با تکان دادن گوشی است. قابلیت تازه Rage Shake برای کاربران این امکان را فراهم می نماید تا در صورت مشاهده مسئله ای هنگام استفاده از اینستاگرام، گوشی خود را تکان داده و مشکل را گزارش نمایند. موسری می گوید که این قابلیت به اینستاگرام یاری می نماید تا رفع کردن اشکالات موجود در این پلتفرم را اولویت بندی کند.

شما درباره قابلیت امکان حذف تک عکس از پست های چند عکسی اینستاگرام چه دیدگاهی دارید؟

منبع: خبرگزاری پانا

به "امکان حذف تک عکس از پست های چند عکسی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان حذف تک عکس از پست های چند عکسی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید