احمق ترین فردی که ترامپ با او کار نموده است!

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی به انتقاد از جان بولتون پرداخت و گفت، او احمق ترین فردی است که تا به حال با او کار نموده است.

احمق ترین فردی که ترامپ با او کار نموده است!

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در عین اینکه در بیرون یک آدم آرام است اما ثابت نموده یکی از جنگ طلب ترین مقام ها در دولت من بوده و یک سیاست خارجی تهاجمی را دنبال نموده است.

ترامپ همچنین به اسناد محرمانه ای که در خاطرات بولتون آمده، اشاره نمود.

بولتون در کتابش ترامپ را رئیس جمهوری توصیف نموده که به راحتی از سوی رهبران چین، ترکیه، روسیه و حتی کره شمالی بازیچه قرار می گیرد. ترامپ این کتاب را ملغمه ای از دروغ ها و داستان های ساختگی دانسته و گفته که این داستان ها، اقدامی تلافی جویانه از سوی بولتون بابت اخراج شدنش از سمت مشاور امنیت ملی آمریکاست.

پیش از انتشار این کتاب، رسانه ها گزارش دادند که بر اساس موضوعات محرمانه اشاره شده در این کتاب ترامپ کوشش نموده تا فشارها را بر کی یف، اوکراین به منظور انجام تحقیقات درباره جرایم بالقوه فساد از سوی جو بایدن و پسرش هانتر افزایش دهد. این مطالب در حالی فاش شد که دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال استیضاح ترامپ به اتهام سوءاستفاده از قدرت بودند.

ترامپ، بولتون را در سپتامبر 2019 و در پی مذاکرات نافرجام آمریکا و طالبان اخراج کرد و در توئیتی نوشت، همانند دیگران در دولت با بسیاری از پیشنهادهای بولتون موافق نبوده است.

بولتون در زمان حضورش در دولت ترامپ به دنبال سیاست های سختگیرانه در قبال تعدادی از از کشورها از جمله افزایش دخالت آمریکا در امور ونزوئلا و افزایش فشار بر ایران و کره شمالی بود.

ترامپ در ژانویه 2020 گفت که اگر به حرف های بولتون گوش می داد، آمریکا الان در جنگ جهانی ششم قرار داشت!

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "احمق ترین فردی که ترامپ با او کار نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمق ترین فردی که ترامپ با او کار نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید