شروع به کار رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 در زنجان

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان زنجان از برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 با هدف آنالیز چالش های فناورانه صنعتی اطلاع داد.

شروع به کار رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 در زنجان

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی از زنجان، یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان زنجان بااشاره به برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در بخش های مختلف، گفت: یکی از برنامه های این اتاق برگزاری استارتاپ ها و رویداد هایی با موضوع ارتباط بین صنعت و کسب و کار های نوین و فناوری است.

او بابیان اینکه رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این رویداد از 24 تا 26 آذر ماه در اتاق بازرگانی زنجان با موضوع صنایع فناور و با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارتاپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد مطرح نمود و اضافه کرد: جذب سرمایه و تامین اقتصادی برای طرح های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد است.

یگانه فرد صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را از جمله حوزه های فناوری در این رویداد مطرح نمود و ادامه داد: این استارتاپ با همکاری مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت های نخ تایر صبا و نمونه ساز بعد سوم برگزار می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بااشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادراتی اتاق بازرگانی زنجان در سال های گذشته، گفت: شرکت های فناور و صادرات محور در این مرکز حضور داشته و تولیدات و محصولات خود را در حوزه هایی که دارای ظرفیت صادراتی هستند با یاری اتاق بازرگانی زنجان توسعه می دهند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع به کار رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید