خاتمه بارش برف و باران در ایران ، هوا گرم تر می گردد؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از خروج سامانه بارشی از کشور اطلاع داد.

خاتمه بارش برف و باران در ایران ، هوا گرم تر می گردد؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، صادق ضیاییاندرباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (28 بهمن) در خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق سواحل دریای خزر، شمال کرمان، جنوب یزد و بعضی نقاط فارس بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: شنبه (29 بهمن) در خراسان جنوبی و شمال کرمان بارش پراکنده اتفاق افتاده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روز یکشنبه (30 بهمن) تا اواخر هفته آینده در اغلب منطقه ها کشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس دما به ویژه در نوار شمالی کشور خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد گردوخاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان گفت: در سه روز آینده خلیج فارس و روز یکشنبه دریای عمان مواج هستند. از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (29 بهمن) صاف و در بعد از ظهر وزش باد و در شب غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 10 و روز یکشنبه (30 بهمن) صاف و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد و اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (28 و 29 بهمن) بندرعباس با دمای 29 و 27 درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای 13- و 10- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خاتمه بارش برف و باران در ایران ، هوا گرم تر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بارش برف و باران در ایران ، هوا گرم تر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید