تداوم بارش باران در کشور تا سه شنبه

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در محدوده قابل توجهی از کشور و خیزش گرد و خاک در برخی استان ها طی امروز (20 اسفندماه) خبر داد.

تداوم بارش باران در کشور تا سه شنبه

صادق ضیاییان در گفت و گو با وبلاگ خرید اینترنتی درباره شرایط جوی کشوراظهار کرد: امروز (20 اسفندماه) گستره فعالیت سامانه بارشی در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی، برخی منطقه ها شمال شرق و شرق کشور و در غرب اصفهان، فارس و بوشهر است و سبب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات سبب بارش برف می شود.

وی در ادامه گفت: در شمال خلیج فارس، بوشهر، جنوب خوزستان، فارس، اصفهان، یزد و خراسان رضوی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک وجود دارد.

ضیاییان با بیان اینکه امروز غرب خلیج فارس و دریای خزر مواج است، اظهارکرد: بارش در غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت.

به گفته وی شنبه و یکشنبه (21 و 22 اسفندماه) در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی اصفهان، شمال فارس، بوشهر، نیمه جنوبی خوزستان، برخی منطقه ها یزد، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، در برخی منطقه ها شمال غرب و سواحل شمالی بارش گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اظهار کرد: طی این دو روز در استان های چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان بارش شدت دارد.

وی اضافه کرد: دوشنبه (23 اسفندماه) گستره بارش شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، برخی منطقه ها خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، غرب اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود همچنین سه شنبه (24 اسفندماه) گستره فعالیت سامانه کل نوار شمالی و برخی منطقه ها غرب را در بر خواهد گرفت و در ارتفاعات جنوب غرب بارش ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (21 اسفندماه) نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (22 اسفندماه) قسمتی ابری و گاهی نیمه ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (20 و 21 اسفند ماه) بندرعباس با دمای 32 و 33 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 2- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تداوم بارش باران در کشور تا سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش باران در کشور تا سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید