واریز عایدی شرکت ها و سازمان ها به حساب های عایدیی شهرداری

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تهران (پانا) - معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری مکلف است حساب های عایدیی ایجاد کند و شرکت ها و سازمان ها عایدی خود را به این حساب واریز نمایند، گفت این شائبه ایجاد شده که تداخلی بین حساب سازمان ها ایجاد شده است.

واریز عایدی شرکت ها و سازمان ها به حساب های عایدیی شهرداری

در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا یک فوریت لایحه شهرداری در مورد اصلاحیه مصوبه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی را مورد آنالیز قرار دادند.

لازم به ذکر است یک فوریت این طرح با 19 رأی موافق به تصویب رسید.

در ادامه جلسه هشتاد و هشتم، نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه عایدیی 23 سازمان و شرکت شهرداری تهران نیز آنالیز شد.

مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بسیار باعث تعجب است که چرا فرمانداری از کوشش برای مبارزه با فساد ایراد گرفته است، تأکید کرد: پاسخ ها به صورت مکتوب برای ارائه به فرمانداری آماده و به هیات رئیسه شورا نیز تحویل داده شده است.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: امیدواریم فرماندار تهران در این زمینه دقت کافی را داشته باشد و در جلسه ای که با ایشان خواهیم داشت، این موضوع را مطرح می کنیم.

ابوالفضل فلاح، معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما مکلفیم حساب های عایدیی ایجاد کنیم و شرکت ها و سازمان ها عایدی خود را به این حساب واریز نمایند، اظهار کرد: این شائبه ایجاد شده که تداخلی بین حساب سازمان ها ایجاد شده است.

اصلاحات این لایحه نیز با 19 رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واریز عایدی شرکت ها و سازمان ها به حساب های عایدیی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز عایدی شرکت ها و سازمان ها به حساب های عایدیی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید