واتساپ قابلیت فیلتر پیغام های خوانده نشده را برای کاربران iOS عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، این روزها خبرهای زیادی در خصوص قابلیت های در حال توسعه واتساپ در فضای مجازی مطرح می گردد. این پیغام رسان، به عنوان یکی از پرکاربرترین اپلیکیشن های روز جهان، سعی می نماید با اضافه کردن ویژگی ها و امکانات تازه تجربه کاربری بهتری را به افراد ارائه دهد و آن ها را برای ماندن در این اپ متقاعد کند. حدود چند ماه قبل واتساپ برای کاربران نسخه دسکتاپ قابلیتی به نام فیلتر پیغام های خوانده نشده را عرضه کرد. این قابلیت همانطور که از نامش پیداست، به کاربران اجازه می دهد مکالماتی که قبلاً مشاهده نموده اند را از چت فهرست خود پنهان نمایند. با این کار تنها پیغام هایی که آن ها هنوز نخوانده اند و مشاهده نکردند، باقی خواهد ماند. ظاهراً واتساپ در حال عرضه این قابلیت برای کاربران iOS است.

واتساپ قابلیت فیلتر پیغام های خوانده نشده را برای کاربران iOS عرضه می نماید

همانطور که اسکرین شات منتشر شده از این قابلیت نشان می دهد، گزینه فیلتر پیغام های خوانده نشده درست در کنار نوار جستجوی چت ظاهر می گردد. هنگامی که روی آن کلیک کنید، همه چت های خوانده شده شما از فهرست چت ها محو خواهند شد. این قابلیت برای افراد پرمشغله ای که هر روز پیغام های زیادی دریافت می نمایند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این دسته از افراد تنها به پیغام های بعضی از کاربران پاسخ می دهند و بقیه پیغام ها نیز طبیعتاً با ارسال پیغام های نو به انتهای فهرست چت ها می فرایند. قابلیت مذکور به این افراد یاری می نماید تا بتوانند همه پیغام های ناخوانده نشده خود را در یک صفحه به راحتی پیدا نمایند.

این قابلیت که به تدریج برای کاربران iOS در حال انتشار است، به وسیله به روزسانی 22.16.77 واتساپ iOS نیز قابل دسترس است. باید اشاره کنیم که فیلتر پیغام های خوانده نشده پیش تر برای کاربران بتای اندروید این پیغام رسان نیز عرضه شد، اما هنوز معین نیست که چه زمانی این قابلیت در اختیار عموم کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت.

این طور که به نظر می رسد واتساپ میخواهد تغییراتی روی بخش پیغام های ناپدید شونده ایجاد کند. طبق نوترین گزارش های منتشر شده، واتساپ به زودی به کاربران خود اجازه می دهد پیغام های ناپدید شونده را حتی پس از ناپدید شدن ذخیره نمایند. باید اشاره کنیم که پیغام های ناپدید شونده را نمی توان علامت گذاری و سیو کرد، اما در آینده نزدیک این امکان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. افراد بعلاوه می توانند این پیغام های ذخیره شده را در بخشی به نام Kept Messages، حتی پس از ناپدید شدن آن ها مشاهده نمایند.

بعلاوه این پیغام رسان پرکاربر میخواهد قابلیت نوی را برای مدیران گروه های واتساپی ارائه دهد. در واقع، این پیغام رسان در حال کار روی انتشار قابلیتی است که به مدیران گروه ها اجازه می دهد هر پیغامی را حذف نمایند. مدیران گروه با افزوده شدن این قابلیت کاربردی می توانند گروه های واتساپی خود را بهتر از قبل مدیریت نمایند. البته سایر کاربران متوجه این موضوع می شوند که شما آن پیغام را پاک نموده اید.

از دیگر قابلیت های در حال توسعه پیغام رسان متعلق به متا، می توان به خروج بی سر و صدا از گروه ها اشاره نمود. در نسخه های فعلی این پیغام رسان، اگر کاربری قصد خروج از گروهی را داشته باشد با زدن گزینه خروج، نوتیفیکیشنی برای سایر اعضای آن گروه مبنی بر خروج آن شخص ارسال می گردد. اما قابلیت نو واتساپ به شما این امکان را می دهد تا بدون ارسال نوتیفیکیشن برای سایر اعضا، آن گروه را ترک کنید. باید گفت علاوه بر شما، تنها مدیر یا مدیران گروه از این اقدام با خبر خواهند شد.

منبع: Xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ قابلیت فیلتر پیغام های خوانده نشده را برای کاربران iOS عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ قابلیت فیلتر پیغام های خوانده نشده را برای کاربران iOS عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید