هند به رکورد تزریق یک میلیارد دُز واکسن کرونا دست یافت

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، هند توانست با توجه به جمعیت یک میلیارد و 300 میلیون نفری خود، رکورد تزریق بیش از یک میلیارد دُز واکسن کووید-19 به شهروندان خود را کسب کند.

هند به رکورد تزریق یک میلیارد دُز واکسن کرونا دست یافت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ خرید اینترنتی، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر اضافه کرد: هند درحالی توانست بیش از یک میلیارد دُز واکسن کرونا را به شهروندان خود تزریق کند و به این رکورد دست یابد که دومین موج از شیوع ویروس کرونا در ماه های گذشته جان هزاران نفر را در سراسر این کشور گرفت.

سی ان ان در تارنمای خبری خود نوشت: هند درحالی امروز (پنجشنبه) عبور از این شمار واکسن تزریق شده کرونا را جشن گرفت که بعضی کارشناسان نسبت به خاتمه نیافتن تهدید شیوع این ویروس در این کشور هشدار می دهند، چراکه از جمعیت یک میلیاردو 300 میلیون نفری آن هنوز میلیون ها نفر قادر به دریافت واکسن کووید-19 نشده اند.

این گزارش می افزاید: از این شمار افراد واکسینه شده، بنابر آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت هند که در 16 ماه اکتبر گذشته (24مهرماه) انتشار یافت، 30 درصد از جمعیت این کشور بطور کامل واکسینه شده و 74 درصد نیز بخش اول واکسن کووید-19 را دریافت نموده اند.

بنابر آمار تارنمای خبری وردمترز دات اینفو (worldometers.info) تا به امروز بیش از 242 میلیون نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از چهار میلیون و 900 نفر جان باخته اند.

هند نیز دراین میان با بیش از 34 میلیون نفر مبتلا به کووید-19 و 751هزار جان باخته، پس از آمریکا در رتبه دوم شیوع ویروس کرونا در دنیا واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هند به رکورد تزریق یک میلیارد دُز واکسن کرونا دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند به رکورد تزریق یک میلیارد دُز واکسن کرونا دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید