همکاری وان پلاس و گوگل برای فراوری رقیب اپل واچ

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سیستم عامل Wear OS جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما با همکاری گوگل سعی داریم ارتباط میان اکوسیستم Wear OS، اندروید تی وی و گوشی های اندرویدی را توسعه دهیم.

همکاری وان پلاس و گوگل برای فراوری رقیب اپل واچ

وان پلاس اخیرا بیان کرد با همکاری شرکت گوگل، درحال کار روی ساعت هوشمند جدیدی است که به عنوان رقیبی جدید برای اپل واچ وارد بازار خواهد شد. اخیرا پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس با انتشار پستی توییتری بیان کرد ساعت هوشمند این شرکت در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

پیش تر در سال 2016، چارل پی، از بنیان گذاران وان پلاس نیز تصاویری را از طراحی این ساعت منتشر نموده بود که البته تا به امروز خبری از عرضه این محصول نشده است. با این حال، به نظر می رسد اکنون تصمیم وان پلاس جدی است.

مدیرعامل وان پلاس هفته گذشته نیز در مصاحبه ای با وب سایت Input، رسما از احیای پروژه فراوری ساعت هوشمند این شرکت اطلاع داد و بیان کرد این شرکت میخواهد با همکاری گوگل، ساعت هوشمند جدید را فراوری کند. البته هنوز جزئیاتی در این خصوص منتشر نشده است.

وی در مصاحبه خود مطرح نمود: سیستم عامل Wear OS جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما با همکاری گوگل سعی داریم ارتباط میان اکوسیستم Wear OS، اندروید تی وی و گوشی های اندرویدی را توسعه دهیم.

البته پیش از این مصاحبه نیز وب سایت 91 Mobiles، اطلاعاتی را درخصوص ساعت هوشمند وان پلاس منتشر کرد که در آن، شمار مدل W 310 GB برای این محصول و نام آن نیز وان پلاس واچ ذکر شده بود. هنوز معین نیست آیا این ساعت با نام وان پلاس واچ عرضه خواهد شد یا نام دیگری برای آن در نظر گرفته می گردد.

ناگفته نماند که وان پلاس علاوه بر این ساعت، رونمایی از چند گوشی جدید دیگر را نیز در دستور کار دارد و قرار است از وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9 لایت در سه ماه نخست سال 2021رونمایی کند.

منبع: آی تی ایران

منبع: فرادید

به "همکاری وان پلاس و گوگل برای فراوری رقیب اپل واچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری وان پلاس و گوگل برای فراوری رقیب اپل واچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید